فرمانده انتظامی استان مرکزی:

مردم استان مرکزی نهایت همکاری را با طرح «نور» داشتند

سردار رفیعی کیا: همکاری و همراهی مردم مهم‌ترین عامل موفقیت پلیس در ماموریت‌ها به شمار می‌رود.
کد خبر: ۶۶۳۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۵ - 27April 2024

مردم استان مرکزی نهایت همکاری را با طرح «نور» داشتندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سردار «هادی رفیعی کیا» فرمانده انتظامی استان مرکزی طی سخنانی در خصوص طرح «نور» اظهار داشت:  همکاری و همراهی مردم مهم‌ترین عامل موفقیت پلیس در ماموریت‌ها به شمار می‌رود، لذا در اثر جنگ ترکیبی دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران در خصوص عفاف و حجاب با قدرت به میدان آمده و پیش‌رو در فضای مجازی به دنبال بی‌عفتی و هنجارشکنی دختران ایران هستند اما پلیس موافق این نا هنجاری‌ها در جامعه نخواهد بود.

وی تأکید کرد: امروز شاهد این موضوع هستیم که طرح نور (طرح تکریم عفاف و حجاب) با استقبال و پذیرش شهروندان فهیم استان قرار گرفته و مردم ولایی و با بصیرت استان و کشور نهایت همکاری و همراهی با خدمتگزاران خود در مجموعه انتظامی را داشته‌اند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: پلیس هم پای مردم خدمت‌گذار مردم است، لذا با برسی میدانی در سطح شهر همکاران ما با تذکر لسانی و برخورد شایسته با مردم در خصوص عفاف و حجاب در اجراء طرح نور وظیفه خود را به خوبی انجام می‌دهد. رفیعی‌کیا تصریح کرد: طرح نور به دستور رهبر انقلاب و لبیک مجموعه انتظامی کل کشور اجراء شد این طرح خیلی به موقع و به جا نمایش داده شد و هیچ تنشی در اجراء این طرح در استان به وجود نیامده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار