رئیس بسیج اصناف کشور:

بسیج اصناف در امتداد دولت و مردم حرکت می‌کند

«حسن‌پور» یکی از وظایف بسیج اصناف را حمایت از دولت و بهبود معیشت مردم دانست و گفت: بسیج اصناف در امتداد دولت و مردم حرکت می‌کند و وظیفه این سازمان حمایت از دولت منتخب برای بهبود معیشت مردم است.
کد خبر: ۵۴۰۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷ - 17August 2022

بسیج اصناف در امتداد دولت و مردم حرکت می‌کند

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «محمد عبدالله‌پور» فرمانده سپاه قدس گیلان امروز در دیدار با «غلامرضا حسن‌پور» رئیس بسیج اصناف کشور در سالن اجتماعات سپاه قدس گیلان با بیان اینکه حل مشکلات اقتصادی به یکی از اولویت‌های مسئولان مبدل شده است، اظهار داشت: استکبار از اولین روز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از تمام ظرفیت خود برای ایجاد فشار اقتصادی بر کشور و مردم ایران استفاده کرده است، ولی مسئولان و مردم با وحدت و همدلی همواره تمام برنامه‌ریزی‌های دشمن را از بین بردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به دلایل انتخاب شعار سال با محور اقتصاد و تولید توسط مقام معظم رهبری، تصریح کرد: بیش از یک دهه است که مقام معظم رهبری در انتخاب شعار سال به موضوعات اقتصادی اهمیت ویژه‌ای داده‌اند و بسیج نیز در این زمینه به یاری فعالان اقتصادی و مسئولان آمده و به‌عنوان پشتیبان به آن‌ها کمک می‌کند.

وی اصناف و فعالان اقتصادی را سربازان جبهه اقتصادی در کشور دانست و افزود: شعار بسیج در حمایت از فعالان اقتصادی به عنوان سنگربانان جبهه اقتصادی موضوع حمایت، هدایت و نظارت است که خوشبختانه تاکنون به خوبی این مهم در استان گیلان محقق شده است.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به اهمیت رفع موانع تولید در کشور و استان گیلان، تاکید کرد: سازمان بسیج اقشار دارای نخبگانی در عرصه‌های مختلف علمی و پژوهشی است که اگر این ظرفیت به درستی و در راستای خودش استفاده شود به راحتی می‌توان بر بسیاری از مشکلات فائق آمد.

وی با تاکید بر لزوم توجه به حمایت از کسب و کار‌های خانگی و کارگاه‌های تولیدی در گیلان خاطرنشان کرد: حمایت از کسب و کار خانگی و کارگاه‌های تولیدی و در ادامه وصل کردن آن‌ها به کارخانه ها، از اهداف اساسی بسیج به ویژه بسیج اصناف است.

رئیس بسیج اصناف کشور نیز در این دیدار با بیان اینکه حمایت از کسب و کار خانگی و کارگاه‌های تولیدی منجر به افزایش اشتغال و رشد اقتصاد در کشور می‌شود، اظهار داشت: متصل کردن کسب و کار‌های تولیدی، خانگی به کارخانه‌ها، از اهداف اساسی بسیج اصناف در کشور و استان گیلان است.

حسن‌پور با تاکید بر لزوم توجه به حوزه کشاورزی و اصناف در کشور، تصریح کرد: بحث کشاورزی و غلات به عنوان امنیت غذایی بسیار مهم بوده و باید به این حوزه توجه ویژه شود.

وی یکی از وظایف بسیج اصناف را حمایت از دولت و بهبود معیشت مردم دانست و افزود: بسیج اصناف در امتداد دولت و مردم حرکت می‌کند و وظیفه این سازمان همچون سال‌های گذشته حمایت از دولت منتخب برای بهبود معیشت مردم است.

حسن پور با اشاره به نقش محوری بسیج در ارتباط‌گیری با مردم و بخش دولتی، خاطرنشان کرد: یکی از قابلیت‌های مهم بسیج این است که می‌تواند به راحتی بین بخش خصوصی و بخش دولتی ارتباط برقرار کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار