مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران خبر داد؛

برپایی «نمایشگاه عاشورایی» در سطح امامزادگان استان مازندران

حجت الاسلام «حیدری جناسمی» از برپایی نمایشگاه عاشورایی به مناسبت ماه محرم در سطح امامزادگان استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۵۳۵۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵ - 20July 2022

برپایی «نمایشگاه عاشورایی» در سطح امامزادگان استان مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «ابراهیم حیدری جناسمی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های ماه محرم با تبریک میلاد امام موسی کاظم (ع) و بیان اینکه دستور العمل «بصیرت عاشورایی» برای ادارات اوقاف سطح کشور ارسال شده است، اظهار داشت: فرهنگ مردم ما عاشورایی است و اینجا دیار علویان است و همه ما نیاز به تذکر داریم.

وی با اشاره به اوج‌گیری کرونا نسبت به برگزاری برنامه‌های محرم در فضای باز و با رعایت فاصله اجتماعی و دستورالعمل‌ها تأکید کرد و گفت: همچنین هیئات باید به موازین قانونی احترام بگذارند و با نیرو‌های انتظامی هماهنگ باشیم و ادارت برق نیز در برگزاری مراسم همراهی داشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه برگزاری همایش استانی تلنگری است برای همه ما، نسبت به فضاسازی نهادها، سیه‌پوش شدن منازل و تکایا تأکید کرد و ادامه داد: شهرداری‌ها و هیئات شاخص با برنامه باشند و پیام‌های عاشورا در ادارات اطلاع رسانی شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، پویش نذر پرچم، نمایشگاه عاشورایی محرم در سطح امامزادگان، پاسخ به شبهات توسط طلاب و روحانیون، مراسم احلی من العسل و پویش جهاد تبیین از جمله برنامه‌های محرم اعلام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار