فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران:

هوانیروز دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی را امر خطیر خود می‌داند

امیر سرتیپ قربانی گفت: هوانیروز از امر خطیر و مهم دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی غافل نیستند و همه تلاش خود را در این راستا به کار می‌گیرند.
کد خبر: ۵۳۴۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷ - 16July 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، یادواره خلبان شهید «ایرج عیوضی» با حضور امیر سرتیپ «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، «داود روح‌اللهی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آبیک و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و فرماندهان نیروهای انتظامی و نظامی بر مزار مطهر این شهید بزرگوار در روستای ناصرآباد برگزار شد.

این یادواره با همکاری و مشارکت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آبیک، پایگاه هوانیروز شهید امینی، شهرداری و بخشداری بخش مرکزی شهرستان آبیک برپا شد.

در این مراسم، قربانی اظهار داشت: نیروهای هوانیروز در دوران انقلاب اسلامی و بعد از آن در هشت سال دفاع مقدس شهدای شاخص بسیاری از جمله شهیدان کشوری و عیوضی را تقدیم نظام کردند.

وی افزود: همچنین نیروهای هوانیروز جمهوری اسلامی در حوادثی مانند سیل و زلزله با استفاده از بالگردها و امکانات این نیرو همه تلاش خود را جهت امدادرسانی و انتقال بیماران مناطق محروم و دور افتاده به بیمارستان و بهتر شدن شرایط زندگی هموطنان انجام می‌دهد.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: نیروهای هوانیروز در کنار وظایف یاد شده، از امر خطیر و مهم دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی غافل نیستند و همه تلاش خود را در این راستا می‌کنند. ایثارگری‌های نیروهای هوانیروز جزئی از همین جهاد است که بیانگر لبیک گفتن به رهبر انقلاب است.

این مقام مسئول افزود: همه باید با هوشیاری و اطاعت از فرامین رهبری در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنند تا آنها به اهداف شوم‌شان در کشورمان نرسند.

در ادامه یادواره از خانواده شهید عیوضی تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار