معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی:

نامگذاری خیابان‌ها به‌نام شهدا اولویت کاری متولیان باشد

«طالبی» بر لزوم توجه به یادمان‌های شهدا تأکید کرد و گفت: باید در ردیف‌های اعتباری عمرانی و فرهنگی یادمان‌های شهدا­، تابلو‌ها و پرچم‌ها مورد توجه باشد؛ همچنین نامگذاری خیابان‌ها در شهر و روستا به‌نام شهدا نیز در اولویت کاری متولیان باشد.
کد خبر: ۵۳۳۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹ - 09July 2022

دشمن به دنبال تضعیف روحیه ولایت‌پذیری و شهادت‌طلبی در جامعه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «محمدرضا طالبی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، امروز (شنبه) در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان، با تأکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی بیمه خون هزاران شهیدی است که پای نظام و انقلاب اسلامی جان دادند، اظهار داشت: هر توفیقی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی داریم، از برکت خون شهدا و جانفشانی ایثارگران است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بیان داشت: همه بر این باوریم که هرچه برای شهدا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگهداشتن یاد آن‌ها انجام دهیم، باز هم کاری در قبال آن همه ایثار و جانفشانی انجام نداده‌ایم.

طالبی با تأکید بر اینکه امروز دشمن با همه توان تلاش دارد فرهنگ ایثار و شهادت را دگرگون کند، مطرح کرد: دشمنان معتقدند که مردم ایران شهادت را افتخار می‌دانند و تا مردم ایران به این موضوع اعتقاد دارند، آن‌ها موفق نخواهند بود.

وی با بیان اینکه دشمن امروز به دنبال تضعیف روحیه ولایت‌پذیری و شهادت‌طلبی در جامعه و بین جوانان است، تبیین کرد: باید با همه توان از این اعتقادات محافظت و پیروی کنیم تا یاد و نام شهدا به عنوان برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی و کشور حفظ شود.

وی بر لزوم توجه به یادمان‌های شهدا تأکید کرد و افزود: باید در ردیف‌های اعتباری عمرانی و فرهنگی یادمان‌های شهدا­، تابلو‌ها و پرچم‌ها مورد توجه باشد؛ همچنین نامگذاری خیابان‌ها در شهر و روستا به‌نام شهدا نیز در اولویت کاری متولیان باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، خواستار تعیین و ابلاغ سهم هزینه‌ای موضوعات اعتباری شهدا توسط دفتر امور روستایی استانداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران شد و افزود: شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان‌ها به‌طور منظم با ریاست فرمانداران برگزار و درخصوص تعمیر و تعویض تمثال شهدا، تصمیمات لازم اتخاذ شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار