وصیتنامه شهید مدافع حرم "حامد جوانی"؛

آرزو دارم همچون حضرت عباس(ع) در دفاع از حرم اهل بیت به شهادت برسم

شهید مدافع حرم "حامد جوانی" که بدون 2 دست و 2 چشم به شهادت رسید، در وصیتنامه خود نگاشته بود: آرزو دارم همچون حضرت عباس(ع) در دفاع از حرم اهل بیت به شهادت برسم.
کد خبر: ۵۲۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹ - 13September 2015

آرزو دارم همچون حضرت عباس(ع) در دفاع از حرم اهل بیت به شهادت برسم

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم استان آذربایجان شرقی، پدر شهید مدافع حرم "حامد جوانی" وصیتنامه فرزند شهیدش را در اختیار ما قرار داد تا منتشر کنیم.

شهید حامد جوانی مدافع حرم حضرت زینب(س) در تاریخ 3 تیر سال جاری پس از تحمل جراحات و از دست دادن 2 دست و 2 چشم خود، به شهادت رسید و در جوار قبر شهید "محمودرضا بیضائی" به خاک سپرده شد.

در وصیتنامه این شهید آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا اباعبدالله

یاحسین تا آخرین قطرهی خون نمیگذاریم دوباره خواهرت به اسارت برود. تنها دلخوشی من برادر زادهام علی است که وقتی او بزرگ شد بگوید که عمویت برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) رفته و شهید شده است، بگذارید علی افتخار کند.

مادر عزیزم اگر بنده توفیق شهادت پیدا کردم و برای من مجلس یادبود گرفتید در عزای من گریه نکنید چراکه دشمنان اسلام شاد و خرم میشوند و اگر گریه کنی در روز قیامت حلال نمیکنم و نیز مادرم بنده انشاالله در این سفر که به سوریه میروم عمودی میروم و افقی به ایران بازمیگردم و نیز به گروه موزیک لشکر بگویید چون من با شما سابقه دوستی و همکاری داشتم موقع ورود پیکر من به تبریز بصورت عالی و منظم به نواختن موزیک بپردازید.

پدر عزیزم به دلم افتاده که این آخرین سفر من به سوریه میباشد و میدانم که شهید خواهم شد لذا از صمیم قلب مرا حلال کنید.

ای عاشقان اهل بیت رسول الله من خیلی آرزو داشتم که 1400 سال پیش بودم و در رکاب مولایم امام حسین(ع) میجنگیدم تا شهید شوم و حال وقت آن رسیده که به فرمان مولایم امام خامنهای لبیک گفته و از اهل بیت پیامبر دفاع بکنم. لذا به همین منظور عازم دفاع از حرمین به سوریه میشوم و آرزو دارم همچون حضرت عباس(ع) در دفاع از خواهر بزرگوارشان شهید بشوم.

25 فروردین 94

حامد جوانی"

شایان ذکر است که شهید "حامد جوانی" در راه دفاع از حرم اهل بیت(ع) در سوریه نقش مستشاری داشته است.

گفتوگو با پدر این شهید مدافع حرم را میتوانید از اینجا بخوانید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار