رسانه‌های صهیونیست خبر دادند؛

توافق امنیتی برای گشودن آسمان سعودی به روی پرواز‌های رژیم صهیونیستی

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از توافق عربستان سعودی و این رژیم برای گشودن حریم هوایی عربستان به روی پرواز‌های اسرائیل خبر دادند.
کد خبر: ۵۲۶۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹ - 03June 2022

توافق امنیتی برای گشودن آسمان سعودی به روی پرواز‌های رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جنبش انصارالله یمن، رسانه‌های صهیونیستی از توافق امنیتی بین اسرائیل و عربستان سعودی برای گشودن حریم هوایی عربستان به روی هواپیما‌های رژیم صهیونیستی خبر دادند.

این رسانه‌ها افزودند که رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی در توافقی امنیتی برای گشودن حریم هوایی عربستان به روی پرواز‌های رژیم صهیونیستی در مقابل عقب نشینی نیرو‌های بین‌المللی از جزایر تیران و صنافیر و تسلیم آن‌ها به ریاض توافق کردند.

این در حالی است که به جزئیات بیشتر در خصوص این توافق امنیتی اشاره نشده است.

جزایر تیران و صنافیر که قبلا تحت حاکمیت مصر بودند در دوره حکومت «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور کنونی مصر به عربستان سعودی واگذار شد.

یک خاخام صهیونیست پیش از این گفته بود که در روند عادی‌سازی روابط بین اسرائیل و عربستان سعودی فقط مسئله زمان مطرح است.

فلسطین الیوم به نقل از کانال هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی افزود: خاخام «استیون بورگ» که اخیراً به همراه تاجران صهیونیست از بحرین و عربستان سعودی دیدن کرده است، پادشاهی عربستان را شگفت‌انگیز توصیف کرد و گفت که او کشوری را مشاهده می‌کند که با جامعه تجاری که می‌خواهند از نفت دور شوند، برای رسیدن به یک وضعیت اقتصادی بهتر در حال حرکت به جلو است.

در اواسط سپتامبر ۲۰۲۰، امارات و بحرین توافقنامه‌هایی را برای عادی‌سازی روابط با اشغالگران موسوم به «توافق ابراهیم» در یک مراسم رسمی به میزبانی کاخ سفید در واشنگتن امضا کردند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار