فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان خبر داد:

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خوزستان و خانواده های آسیب دیده متروپل

سردار شاهوارپور از توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان و به ویژه شهرستان‌های آبادان و خرمشهر و خانواده‌های آسیب دیده حادثه متروپل خبر داد.
کد خبر: ۵۲۶۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳ - 02June 2022

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خوزستان و خانواده های آسیب دیده متروپلبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سرتیپ پاسدار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان امروز در جمع خبرنگاران از توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان و به ویژه شهرستان‌های آبادان و خرمشهر و خانواده‌های آسیب دیده حادثه متروپل خبر داد.

وی افزود: تهیه بسته‌های معیشتی از ابتدای امسال برای توزیع بین نیازمندان خوزستان در دستور کار قرار گرفته که ۱۰ هزار بسته به ارزش ریالی هر کدام ۱۰ میلیون ریال آماده شده که به تدریج در آبادان، خرمشهر، شادگان، ماهشهر، دشت آزادگان، هویزه، ایذه، باغملک، بهبهان، دزفول، اندیمشک، شوشتر، هفتکل، اندیکا، هندیجان و اهواز توزیع می‌شوند.

سردار شاهوارپور گفت: امید است بتوانیم این کمک‌رسانی‌، مساوات و کمک مومنانه که از پارسال آغاز شده را تداوم ببخشیم.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان افزود: در کنار این کمک‌ها طرح آبرسانی روستایی از سوی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) نیز درخوزستان در حال اجرا است که بیش از ۱۵۰ کیلومتر لوله‌گذاری انجام شده و تاسیسات انتقال آب در حال نصب است.

وی ادامه داد: امید است امسال اقدامات شایسته‌ای توسط گروه‌های جهادی، بسیج سازندگی و مجموعه بسیجیان سپاه ولیعصر(ع) برای کمک به محرومان انجام شود.

شاهوارپور در ادامه با تاکید بر توجه و رسیدگی به خانواده جانباختگان و مصدومان حادثه متروپل آبادان بیان کرد: توفیق داشتیم از نزدیک با خانواده‌های داغدار دیداری داشته باشیم و پیام تسلیت فرماندهی کل سپاه را ابلاغ کنیم، اکنون بسیج عمومی برای کمک رسانی صورت گرفته و این حمایت‌ها همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار