دبیر دهه کرامت خوزستان خبر داد:

دیدار خدام رضوی با خانواده‌های جانباخته و حادثه دیده آبادان در دهه کرامت

اریکه با اشاره به حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان گفت: یکی از ویژه برنامه های محوری این دهه در خوزستان دیدار خدام رضوی با خانواده‌های جانباخته و حادثه دیده و عیادت از مصدومان این حادثه است.
کد خبر: ۵۲۶۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۴ - 30May 2022

دیدار خدام رضوی با خانواده‌های جانباخته و حادثه دیده آبادان در دهه کرامتبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، «دانیال اریکه» دبیر برگزاری دهه کرامت در خوزستان امروز در نشست خبری برگزاری گرامیداشت برنامه های دهه کرامت در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اظهار داشت: خدام رضوی از سه‌شنبه ۱۰ خرداد جاری وارد شهر اهواز می‌شوند و تا ۲۳ خرداد برای شرکت در برنامه‌های دهه کرامت در تمامی شهرستان های خوزستان حضور دارند.

وی حضور و عیادت از بیماران در بیشتر بیمارستان‌های خوزستان، حضور در آسایشگاه‌های سالمندان، مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و کودکان کار، حضور در پادگان ها و پاسگاه ها در نقاط صفر مرزی، حضور در زندان های خوزستان، دیدار با خانواده معظم شهدا و نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه در سراسر خوزستان را از جمله برنامه های خدام رضوی در دهه کرامت برشمرد.

دبیر برگزاری دهه کرامت در خوزستان، با اشاره به حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان بیان کرد: یکی از ویژه برنامه های محوری این دهه در خوزستان دیدار خدام رضوی با خانواده‌های جانباخته و حادثه دیده و عیادت از مصدومان این حادثه است.

اریکه افزود: استقبال اقوام و عشایر در مناطق روستایی در اهواز از خدام رضوی هر ساله با شور و نشاط خاصی برگزار می‌شود که در این مناطق نیز برنامه‌هایی با حضور این سفیران در دهه کرامت در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به حضور ۱۲ خادم رضوی در خوزستان خبر داد: این خدام رضوی در چهار کاروان و با حضور در شهرهای مختلف تقسیم می‌شوند و از روز چهارشنبه ۱۱خرداد جاری در برنامه‌های دهه کرامت شرکت می‌کنند.

دبیر برگزاری دهه کرامت در خوزستان ادامه داد: مراسم استقبال از سفیران معنوی و کاروان خدام رضوی ساعت ۶ بعدازظهر فردا (سه شنبه) در فرودگاه بین المللی شهید حاج «قاسم سلیمانی» با حضور اقشار مختلف مردم در اهواز برگزار می‌شود.

وی هدف از اجرای برنامه‌ها در دهه کرامت ۱۴۰۱ را شادی مومنامه بیان کرد و افزود: گمشده سبک زندگی خانواده‌ها، شادی مومنانه است اگرچه به شادی جهت داده می شود ولی مومنانه بودن آن را که باید خروجی آن باشد در برنامه دیده نمی‌شود، لذا تلاش می شود با حضور سفیران مهربانی امام رضا (ع) این شادی را به سراسر خوزستان تزریق کنیم.

دهه کرامت امسال با شعار «خدمت کریمانه ،جهاد عالمانه» از ۱۱تا ۲۱ خرداد مصادف با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) تا ولادت علی بن موسی الرضا (ع) در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها