رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر:

دسیسه‌ها و ابزارهای دشمن باید تببین شوند

حجت‌الاسلام «جمالی» گفت: جامعه نسبت به مسائل مختلف، دسیسه‎ها و ابزارهای دشمن نیاز به تببین و روشنگری دارد.
کد خبر: ۵۲۲۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴ - 15May 2022

جامعه نسبت به دسیسه ها و ابزارهای دشمن نیاز به تببین و روشنگری داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «یوسف جمالی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، پیش امروز در جلسه جهاد تببین پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: جامعه نسبت به مسائل مختلف، دسیسه ها و ابزارهای دشمن نیاز به تببین و روشنگری دارد. اهمیت جهاد تببین اگر از نسبت جهاد نظامی بیشتر نباشد، کمتر نیست.

این مسئول با بیان اینکه در عرصه نظامی به استقلال و خودکفایی لازم رسیده ایم خاطرنشان کرد:  دشمن نمی تواند در بعد نظامی به جمهوری اسلامی ضربه وارد کند.  پنهان کردن و تحریف واقعیت های امروز جامعه جبهه ای جدید دشمن است و از این طریق می خواهد اهداف خود را دنبال کند. 

وی با بیان اینکه هر جایی که انقلابی وارد شدیم موفق بوده ایم گفت: بخاطر اینکه انقلابی و جهادی عمل شد می بینید در عرصه نظامی موفق بودیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اقتصاد را پاشنه آشیل دولت خواند و تصریح کرد: دولت در یک حرکت انقلابی می خواهد در این عرصه تحول و یک اقتصاد انقلابی که دشمن نتواند به آن ضربه بزند، ایجاد کند.

دبیر قرارگاه جهاد تبیین استان بوشهر افزود: دشمن و غرب گراهای داخلی از طریق ابزار های رسانه ای و شبکه های اجتماعی تمام تلاش خود را می کند که دولت در این عرصه موفق نشود، لازم است که در این زمینه دولت و جوانان انقلابی روشنگری و تببین شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار