نماینده مردم در مجلس:

کشور‌های اسلامی نباید دیپلماسی دوستی با رژیم صهیونیستی برقرار کنند

حیدری با بیان اینکه سران سایر کشور‌های اسلامی نیز باید به درک عمیق بشار اسد از ماهیت رژیم صهیونیستی برسند، گفت: آن‌ها باید بدانند که نباید دیپلماسی دوستی با رژیم صهیونیستی برقرار کرده و به آن‌ها با ایجاد دفاتر دیپلماتیک و یا سفارتخانه مشروعیت ببخشند.
کد خبر: ۵۲۱۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲ - 10May 2022

کشور‌های اسلامی نباید دیپلماسی دوستی با رژیم صهیونیستی برقرار کنند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهریار حیدری» عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به سفر اخیر بشار اسد به کشورمان، اظهار داشت: این سفر استراتژیک عمق روابط ایران و سوریه و همچنین برقراری ثبات و امنیت سوریه را نشان می‌داد.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه بشار اسد با تجربه‌ای که دارد، رفتار‌های رژیم صهیونیستی را به خوبی می‌شناسد، گفت: قطع و یقین رئیس جمهور سوریه به عمق ایدئولوژی رژیم صهیونیستی آگاه بوده و می‌داند این رژیم غاصب برای لبنان، سوریه و جهان اسلام خطرناک است.

وی در ادامه با بیان اینکه سران سایر کشور‌های اسلامی نیز باید به درک عمیق بشار اسد از ماهیت رژیم صهیونیستی برسند، عنوان کرد: آن‌ها باید بدانند که نباید دیپلماسی دوستی با رژیم صهیونیستی برقرار کرده و به آن‌ها با ایجاد دفاتر دیپلماتیک و یا سفارتخانه مشروعیت ببخشند.

حیدری اضافه کرد: اقداماتی از این دست از سوی سران کشور‌های اسلامی است که تنش‌های زیادی در منطقه ایجاد کرده و همانا از اهداف رژیم صهیونیستی است.

 نماینده مردم در مجلس یازدهم در ادامه با بیان اینکه دولت‌ها عمر دارند و حتی اگر به دست مردم خود انتخاب نشده باشند، روزی کنار می‌روند، افزود: با این حال ملت‌ها ماندگار هستند و باقی می‌مانند و از سوی دیگر نیز ملت‌ها با تأسیس سفارتخانه‌های کشورشان در رژیم صهیونیستی یک درصد هم موافقت ندارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: از این رو امروز شاهدیم که علیرغم دوستی سران برخی کشور‌های اسلامی با رژیم صهیونیستی، ملت‌های آن‌ها روز قدس به خیابان‌ها آمده و شعار‌های ضد صهیونیستی سر می‌دهند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار