مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه تأکید کرد؛

ضرورت تبیین حماسه‌های دفاع مقدس و جبهه مقاومت توسط آموزش و پرورش

سردار «باباخانی» در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: مأموریت آموزش و پرورش از مصادیق اصلی جهاد تبیین به‌شمار می‌رود و مأموریت ویژه شما در این سازمان، تبیین حماسه‌های دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی برای نسل کنونی و آینده است.
کد خبر: ۵۲۰۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷ - 08May 2022

ضرورت تبیین حماسه‌های دفاع مقدس و جبهه مقاومت توسط آموزش و پرورشبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار «ناصر باباخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه به مناسبت هفته معلم، با «سلمان محمدی» مدیرکل آموزش و پرورش استان دیدار و این هفته را به وی و خانواده بزرگ فرهنگیان کرمانشاه تبریک گفت.

سردار باباخانی در این دیدار اظهار داشت: هفته معلم فرصت مغتنمی است تا از فداکاری‌ها و تلاش‌های معلمان عزیز در عرصه تعلیم و تربیت و پرورش جامعه تقدیر شود.

وی ضمن تقدیر از عملکرد و نقش مناسب معلمان در حوزه آموزش و تربیت، افزود: این عزیزان انسانی‌هایی را تربیت کرده‌اند که توانستند در هشت سال دفاع مقدس آن حماسه‌های بزرگ و غرورآفرین را رقم بزنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه بیان داشت: جهاد تبیین همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است؛ لذا مأموریت آموزش و پرورش از مصادیق اصلی جهاد تبیین به‌شمار می‌رود و مأموریت ویژه شما در این سازمان، تبیین حماسه‌های دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی برای نسل کنونی و آینده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز در این دیدار گفت: یکی از افتخارات بزرگ مجموعه آموزش و پرورش داشتن معلمان دلسوز متعهد و اخلاق‌مدار است که علی‌رغم سختی‌ها و مشکلات، کار خود را به نحو احسن انجام داده‌اند که نتیجه آن در سطح استان و کشور مشهود است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار