رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان:

بسیج سازندگی از جلوه‌های الطاف الهی و برکات انقلاب اسلامی است

«عزیزی‌فر» گفت: تشکیل سازمان بسیج سازندگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جلوه‌های الطاف الهی و برکات انقلاب اسلامی و یادآور یکی از تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۵۲۰۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲ - 07May 2022

بسیج سازندگی از جلوه‌های الطاف الهی و برکات انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، «علی‌اصغر عزیزی‌فر» رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان امروز در رزمایش سراسری جهادگران فاطمی در سالن آزادی سنندج اظهار داشت: تشکیل سازمان بسیج سازندگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جلوه‌های الطاف الهی و برکات انقلاب اسلامی و یادآور یکی از تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی افزود: سازمان بسیج سازندگی به عنوان نماد محرومیت‌زدایی جریان جهادی و خدمت در بدنه و ارکان انقلاب اسلامی در مقاطع حساس و مهم کشور حضوری همیشگی و فعال داشته است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس عنوان کرد: امروز سازمان بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس با میدان‌داری گروه‌های جهادی تعریفی جدیدی از مدیریت جهادی را در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور با ورود آگاهانه و مقتدرانه و با بصیرت خود و ولایت‌مداری و ایثار و فداکاری در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته است.

وی اضافه کرد: این سازمان در سطح استان هوشمندانه در مسیر خدمت‌رسانی به مردم استان با تبعیت از فرامین و رهنمون‌های رهبری مجاهدت و تلاش مخلصانه‌ای داشته است.

عزیزی‌فر افزود: راه‌اندازی و هدایت بیش از یک هزار و 200 گروه جهادی، آغاز طرح محرومیت‌زدایی مردم‌پایه، راه‌اندازی 3 قرارگاه محرومیت‌زدایی از اقدامات ارزشمند سازمان بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس در سطح استان بوده است. امروز شاهد گردهمایی 450 گروه جهادی با استعداد پنج هزار و 400 نفر جهادگر استان به یاد پنج هزار و 400 شهید کردستان در 10 شهرستان سطح استان هستیم.

رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس گفت: این گروه‌ها قرار است اقدامات مختلفی را در حوزه محرومیت‌زدایی، عمرانی، آموزشی و پزشکی و غیره را در مناطق محروم به ویژه مناطق حاشیه و روستاها انجام دهند. امیدوارم دولت مردمی با رویکرد خوب و پرقدرت در عرصه خدمت‌رسانی از توان جهادگران در پیشرفت نظام مقدس اسلامی و تحقق شعارهای خود نهایت استفاده را ببرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار