نماینده ولی فقیه در مازندران:

فعالیت‌های بسیج خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان است

«محمدی لائینی» با بیان اینکه امروز شجره بسیج جهادگونه در تمامی عرصه‌ها نقش ایفا می‌کند، گفت: فعالیت‌های بسیج توانست دسیسه‌ها، توطئه‌ها و برنامه ریزی‌های دشمنان را خنثی کند.
کد خبر: ۵۲۰۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰ - 07May 2022

فعالیت‌های بسیج خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در رزمایش «جهادگران فاطمی» که در سالن غدیر سپاه کربلا برگزار شد، اظهار داشت: امروز شجره بسیج جهادگونه در تمامی عرصه‌ها نقش ایفا می‌کند و این فعالیت‌های بسیجی توانست دسیسه‌ها و برنامه ریزی‌های دشمنان را خنثی کند.

وی افزود: جهادگری که فعالیت بسیجی انجام می‌دهد باید با نیت خالص و در راه خدا و کمک به مردم گام بردارد و در این مسیر اخلاص داشته باشد.

محمدی لائینی ادامه داد: بسیج نهادی مردمی و جهادی است و در تمامی عرصه‌ها و بحران‌ها حضوری فعال داشته و نقش جهادی و امدادی خود را به خوبی ایفا کرده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مازندران زمان دفاع مقدس نمونه بارز جهاد سخت نظامی بود و اکنون در بحث جهاد سازندگی نیز در کنار حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی شاهد تلاش و سازندگی هستیم.

وی بیان داشت: در طول عمر بابرکت انقلاب شاهد فعالیت‌های درخشان گروه‌های جهادی به عنوان نماد تلاش خداپسندانه در عرصه‌های خدمت رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار بودیم تا یار و مددکار دولتمردان باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: فعالیت‌های دولت مناسب و خوب است، اما با توجه به برنامه ریزی‌های حوزه اقتصادی دولت، نگران دهک‌های پایین و آسیب پذیر جامعه هستیم و باید به فکر این اقشار مانند در اختیار گذاشتن کالا برگ باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار