جانشین رئیس پلیس راهور ناجا مطرح کرد؛

ترافیک سنگین محورهای مواصلاتی شمال کشور

سردار حسینی گفت: در آزادراه تهران- شمال به دلیل تنگی معابر در برخی نقاط مثل ورودی چالوس حجم بار ترافیکی زیادی وجود دارد.
کد خبر: ۵۲۰۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸ - 02May 2022

ترافیک سنگین محورهای مواصلاتی شمال کشوربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سید تیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راهور ناجا در گفت‌وگویی با بیان اینکه بیشترین ترافیک را در جاده‌های چالوس و هراز داریم، اظهار داشت: به ویژه محور چالوس ترافیک سنگینی را از شب گذشته شاهد بودیم. ترافیک البته در بیشتر نقاط چالوس روان است اما در آزادراه تهران- شمال به دلیل تنگی معابر در برخی نقاط مثل ورودی چالوس حجم بار ترافیکی زیادی وجود دارد.

جانشین رئیس پلیس راهور افزود: هموطنانی که قصد عزیمت به شمال کشور از طریق جاده چالوس را دارند به نظرم اگر جاده هراز و یا آزادراه تهران – قزوین- رشت را انتخاب کنند بهتر و سریع‌تر می‌توانند خود را به مقصد برسانند.

سردار حسینی اظهار داشت: همه همکاران ما از شب گذشته در تلاش هستند که بتوانند شرایط مناسبی را برای تردد هموطنان عزیز در محورهای مختلف کشور به ویژه محورهای منتهی به شهرهای زیارتی یا استان‌های شمالی فراهم کنند.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا ابراز امیدواری کرد بار ترافیک دپو شده در آزادراه تهران – شمال سریع‌تر تخلیه شود و هموطنان زودتر به مقاصد خود برسند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار