حضور پورشور مردم دارالعباده یزد در راهپیمایی روز قدس

مردم روزه دار، خداجو و استکبارستیز استان یزد همانند سال‌های گذشته به خیابان‌ها آمدند تا باری دیگر فریاد آزادی خواهی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و دیگر مظلومان جهان را سر دهند.
کد خبر: ۵۱۹۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۱ - 29April 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، مردم روزه دار، خداجو و استکبارستیز استان یزد بعد از ۲ سال وقفه به علت شیوع ویروس کرونا، امسال و در آخرین جمعه ماه رمضان همانند سال‌های گذشته به خیابان‌ها آمدند تا باری دیگر فریاد آزادی خواهی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و دیگر مظلومان جهان را سر دهند.
 
امروز روزی تاریخی و ماندگار در تقویم این دیار بود و زن و مرد، پیر و جوان، کوچک و بزرگ، اداری و بازاری، دانشجو و دانش آموز، همه اقشار جامعه خودجوش آمدند تا فرمانبرداری قاطع خود از فرمان تاریخی امام راحل (ع)، تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی و حمایت از مردم فلسطین را اثبات کنند.
 
حضور مسئولان ارشد استان از جمله نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، نیروهای مسلح، استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان از دستگاه‌های مختلف پررنگ بود.
 
در این میان حضور افراد سالخورده و مسن، جوانان و نوجوانان نسل جدید انقلاب بسیار قابل توجه و چشمگیر بود و حضور این اقشار جلوه‌های خاصی را به راهپمایی امسال بخشیده بود.
 
مردم ولایتمدار یزد همچون سایر نقاط کشور امروز باری دیگر ثابت کردند با وجود تمام مشکلات اقتصادی و معیشتی، همچون گذشته به آرمان‌ها و ارزش‌های این انقلاب و نظام پایبندند و امواج سهمگین و متلاطم اقتصادی هم آن‌ها را انقلابشان جدا نمی‌کند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار