مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم:

برداشتن هر قدمی در راه شهدا نیازمند توفیق الهی است

حجت‌الاسلام لقمانپور گفت: هر قدمی که در راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برداشته می‌شود، نیازمند توفیق الهی و عنایت خود شهداست.
کد خبر: ۵۱۸۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲ - 25April 2022

برداشتن هر قدمی در راه شهدا نیازمند توفیق الهی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام علی لقمانپور مدیرکل حفظ آثارو نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در جلسه بررسی وضعیت یادمان شهید گمنام مصلای پردیسان که با حضور فرماندار قم برگزار شد، اظهار داشت: ۴۹ یادمان مربوط به شهدای گمنام دفاع مقدس در استان قم وجود دارد.

وی افزود: کمترین قدمی را که در راه شهدای والامقام و ترویج فرهنگ ایثار و جهاد و مقاومت در جامعه بر می‌داریم، نیازمند توفیق الهی و عنایات خود شهداست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با اشاره به رایزنی‌های مستقیم مسئولان قبلی پردیسان با ستاد کل و جلب موافقت برای دفن شهید گمنام در محل فعلی، عنوان کرد: نگاه کلی این بود که یادمان شهید شهید گمنام مصلای پردیسان احداث شود.

وی با بیان اینکه مسئولیت هیات امنای شهدای گمنام در فضا‌های عمومی شهرستان، با فرمانداری است، گفت: شهردار سابق پردیسان نیز تلاش‌های زیادی در راستای احداث یادمان انجام داد، ضمن آنکه اگر حضور فیزیکی سپاه و بسیج بخصوص بسیج سازندگی نبود، تا بحال با مشکلات عدیده‌ای روبرو بودیم.

لقمانپور افزود: باید به دنبال ایجاد طرح جامع و بوستان شهدای گمنام باشیم تا دست شهرداری برای انجام عملیاتی اجرایی و ... باز شود و در این زمینه نیازمند همکاری اعضای هیات امنا هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار