نماینده ولی فقیه در مازندران:

لازمه تقویت معنویت، پیروزی در جنگ فرهنگی است

«محمدی لائینی» گفت: برای پیروزی در جنگ فرهنگی دشمن نیازمند تقویت فرهنگ دینی و معنوی در جامعه هستیم.
کد خبر: ۵۱۸۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰ - 24April 2022

تقویت فرهنگ معنوی لازمه پیروزی در جنگ فرهنگی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران عصر امروز در مراسم اعتکاف ماه مبارک رمضان ویژه خواهران در مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام مهدی آباد ساری بر ضرورت احیاء اعتکاف در ماه مبارک رمضان تأکید کرد و اظهار داشت: معتکفین مهمان خدا هستند و آثار و برکات اعتکاف باید به صورت فرهنگ متعالی خود را در روح و جان معتکفین نشان دهد و معتکفین سرمایه‌های فرهنگی در جامعه هستند.

محمدی لائینی با بیان اینکه کار فرهنگی مهم است و آثار بلند مدت دارد، تصریح کرد: باید از فرصت‌های اعتکاف بهره‌مند شد و با قرائت قرآن، ذکر، بحث علمی، حلقه صالحین بصرت افزایی کرد و در مسائل عبادی فرهنگی علمی و بصیرتی متمرکز شوید.

امام جمعه ساری با بیان اینکه آنچه که انقلاب ما را حفظ کرده معنویت و فرهنگ شهادت است که می‌تواند در مقابل فرهنک غرب مقابله کند، خاطرنشان کرد: فرهنگ مهاجم غرب از فرهنگ ناب دینی هراس دارد؛ فرهنگ غرب یال و کوپال، رسانه، ابزارهای مدرن، شیطنت، حیله‌گری تبلیغاتی و رسانه‌ای زیاد دارد و چون درونش باطل است قوت ندارد جولان کوتاهی دارد و مثل کف روی آب ماندگار نیست.

نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت تقویت فرهنگ دینی و معنوی تأکید کرد و گفت: برای پیروزی در جنگ فرهنگی نیازمند این فرهنگ در جامعه هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار