مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه سپاه بسیج نیکشهر:

هدف دشمن در جنگ شناختی از بین بردن انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام اربابی گفت: نقطه‌ی کانون اهداف دشمن درجنگ شناختی، از بین بردن عوامل بقا و ماندگاری انقلاب اسلامی و تلاش برای تغییر باور به گذشته با تطهیر رژیم طاغوتی است.
کد خبر: ۵۱۸۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹ - 23April 2022

چاره کارجنگ شناختی،روشن گری، تبیین دقیق و درست واقعیت ها است. به گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، مراسم لیالی قدر و شب بیست و یکم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین« نعیم اربابی» مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه سپاه بسیج نیکشهر در مسجدجامع الزهرا شهرستان نیکشهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام «نعیم اربابی»  مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه بسیج نیکشهر در این مراسم اظهارداشت: جنگ شناختی به عنوان یکی از محورهای جنگ ترکیبی دشمن، ماندگاری انقلاب اسلامی رانشانه گرفته است.

اربابی در ادامه گفت: حوزه و ابزار نبرد در جنگ شناختی، رسانه ها و فضای مجازی است، دشمن بخاطر بی ضابطه بودن فعالیت در این شبکه ها و دشوار بودن نظارت برآنها و همینطور ضعف سواد رسانه ای در این نوع جنگ از فضای مجازی استفاد می‌کند.

این مسئول در پایان عنوان کرد: نقطه‌ی کانون اهداف دشمن درجنگ شناختی، از بین بردن عوامل بقا و ماندگاری انقلاب اسلامی و تلاش برای تغییر باور به گذشته باتطهیر رژیم شاه است. چاره کار این نوع جنگ جهاد تبیین و روشن گری وتبیین دقیق و درست واقعیت ها می باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار