در پیام معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آمد؛

مکتب امام خمینی (ره) موجد ظهور «ارتش مکتبی» برای ایران اسلامی شد

با صدور پیامی خطاب به فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، روز ارتش را به آحاد فرماندهان، مدیران و کارکنان غیور و ایثارگر ارتش به خصوص خانواده معظم شهدا و ایثارگران ارتشی تبریک گفت.
کد خبر: ۵۱۷۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰ - 18April 2022

مکتب امام خمینی (ره) موجد ظهور «ارتش مکتبی» برای ایران اسلامی شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی خطاب به امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، روز ارتش را به آحاد فرماندهان، مدیران و کارکنان غیور و ایثارگر ارتش به خصوص خانواده معظم شهدا و ایثارگران ارتشی تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

برادر ارجمند امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی
فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

فرارسیدن ۲۹ فروردین ماه روز ارتش قهرمان جمهوری اسلامی ایران، یادآور حماسه مبارزه و فداکاری‌های مردانی است که دلاورانه از کیان ایران اسلامی و مردم حراست نمودند و با تقدیم بیش از ۴۸ هزار شهید والامقام فرهنگ مقاومت و ایثار و شهادت را جاودانه ساختند و افتخار ابدی برای فرزندان ایران آفریدند. شهدای والامقام ارتش در لباس سربازی مکتب امام روح الله (ره) با حضور غیرتمندانه در عرصه‌ها و معرکه‌های نبرد، تاریخ ایران و انقلاب اسلامی را مزین به فخر شرف و پیروزی نمودند و خود به احدی الحسنیین و فیض عظیم «شهادت» نائل آمدند.

مکتب امام خمینی (ره) موجد ظهور «ارتش مکتبی» برای ایران اسلامی شد. پیوند میان نهضت و ارتش دیرینه و استوار بود. ارتش حیات تازه یافت. سپهبد‌های شهید در این مکتب پرورش یافتند و فاتح ثامن‌الائمه‌ها و فتح المبین‌ها شدند. مردان بی‌ادعا و با اخلاصی که با اراده پولادین از کشور و مردم در مقابل دشمنان دفاع کردند.

امروز ارتشیان غیور تحت تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و به پشتوانه ایثار و ایمان و اراده استوارشان وارد عرصه‌های تازه و افق‌های روشنی از پیشرفت و تعالی شده‌اند و در کنار سایر نیرو‌های مسلح دوران جدید و پرافتخار و صلابتی از حضور در عرصه‌های جهانی را رقم می‌زنند.

اینجانب روز ارتش را به جناب‍عالی و آحاد فرماندهان، مدیران و کارکنان غیور و ایثارگر ارتش به خصوص خانواده معظم شهدا و ایثارگران ارتشی تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون در خدمت به کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحت توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) را برای شما عزیزان مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار