طی پیامی؛

سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس درگذشت والده "لاله افتخاری" را تسلیت گفت

سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با صدور پیامی درگذشت مرحومه خانم "عذرا جلالی" همسر شهید گرانقدر "محمدحسین افتخاری" و مادر "لاله افتخاری" نماینده محترم تهران در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۱۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹ - 24August 2015

سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس درگذشت والده

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس با صدور پیامی درگذشت مرحومه خانم "عذرا جلالی" همسر شهید گرانقدر "محمدحسین افتخاری" و مادر مکرمه "لاله افتخاری" نماینده محترم تهران در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام »

خواهر ارجمند سرکار خانم دکتر لاله افتخاری

نماینده محترم مردم تهران در مجلس شورای اسلامی

خبر درگذشت مادر مکرمهتان مرحومه خانم "عذرا جلالی" پیرو راستین حضرت زینب کبری (س)، "اسوه صبر و مقاومت، همسر شهید افتخاری" موجب تاثر و تالم بسیار گردید.

فراق مادری متدین و از دست دادن بانوی ایثارگر و حماسه آفرینی که سینهاش مالامال از خاطرات پاک شهدای گرانقدر این خاندان و تجربههای ارزشمند دوران دفاع مقدس است، بسیار سخت و جانکاه است.

اینجانب خاموش شدن این شمع نورانی را که عمر شریف خود را در خدمت به اسلام، قرآن و اهل بیت معصومین علیهم السلام و در راه ارتقای اخلاقی جامعه و تربیت فرزندانی خدوم که باقیات صالحات ایشان هستند سپری نموده به حضرتعالی و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده، از ذات لایزال الهی برای آن عزیز سفر کرده غفران و علو درجات و برای شما و بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل را مسئلت مینماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها