مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام خبر داد؛

توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان

«طاهری» گفت: یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی همزمان با ایام ماه مبارک رمضان در راستای اجرای طرح اطعام مهدوی در بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۵۱۷۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸ - 18April 2022

توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندانبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، «رضا طاهری» مدیرکل کمیته امداد استان ایلام، اظهار داشت: به منظور کمک و توجه به نیازمندان و مستمندان جامعه رزمایش مساوات و همدلی با همکاری سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام و کمک خیرین برگزار شده است.

«طاهری» بیان کرد: امروز افزون بر یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی که حاوی اقلام نظیر برنج، روغن، چای و خرما بود بین نیازمندان و خانوارهای تحت پوشش استان ایلام توزیع شد.

وی افزود: بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بین خانوارهای تحت پوشش توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام ادامه داد: همچنین از ابتدای ماه مبارک رمضان بیش از ۶۰ هزار وعده غذای گرم طبخ و بین نیازمندان و جامعه هدف توزیع شد که از این میزان ۳۰ هزار مربوط به سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام است.

«طاهری» بیان کرد: با کمک خیرین و همکاری سپاه امیرالمومنین(ع) استان کمک های مومنانه به خانوارهای تحت پوشش تا پایان ماه مبارک رمضان استمرار  داشته و این کمک ها توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه کمیته امداد و سپاه در زمینه محرومیت‌زدایی همکاری‌هایی بسیار خوبی دارند، خاطرنشان کرد: تأمین مسکن مددجویان، توزیع سبدهایی معیشتی و توزیع غذا در ماه مبارک رمضان از جمله این همکاری هاست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار