نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

حضور پر قدرت ارتش جمهوری اسلامی در آب‌های آزاد نشان از این اقتدار است

حجت‌الاسلام «عبادی‌زاده» گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران دست قدرت بزرگ در کشور اسلامی ما و کشورهای منطقه خلیج فارس و حوزه مدیترانه است و حضور پر قدرت ارتش جمهوری اسلامی در آب های آزاد نشان از این اقتدار است.
کد خبر: ۵۱۷۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱ - 18April 2022

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان،حجت‌الاسلام «محمد عبادی‌زاده» امام جمعه بندرعباس امروز دوشنبه در آیین رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز یک بال قدرت بزرگ در کشور اسلامی ما و کشورهای منطقه خلیج فارس و حوزه مدیترانه است و حضور پر قدرت ارتش جمهوری اسلامی در آب های آزاد نشان از این اقتدار است.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح بازوان توانمند کشور جمهوری اسلامی ایران هستند و در کنار همدیگر توانستند اقتدار در حوزه زمین، دریا، هوا و پدافند را به منصه ظهور برساندند و سرآمد و سرافراز هستند.

امام جمعه بندرعباس اضافه کرد: این حقیقت جز با ایمان، اخلاص، فداکاری، از خودگذشتی و کار جهادی که توسط ارتش جمهوری اسلامی و نیروی انتظامی و سپاه و بسیج بوقوع پیوست محقق نمی‌شد، امروز روزی است که آیه بنیان کن و بنیان شکن به حقیقت پیوسته اقتدار کشور عزیز و نیروهای مسلح ما به وقوع پیوست.

حجت الاسلام عبادی زاده خاطر نشان کرد: ارتباط ارتش با فرماندهی کل قوا گواه بر این حقیقت است و این حرکت بالنده و توفنده که آغاز شده مرزهای جغرافیایی جهان اسلامی را در خواهد نوردید و به اقصی نقاط جهان خواهد رسید.

در این مراسم یگان‌های مختلف موتوری ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در هرمزگان از برابر جایگاه رژه رفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها