امام جمعه ابرکوه:

انصارالله قهرمان خواب‌های آشفته آمریکا را بی‌تعبیر کرده است

حجت‌الاسلام «حسینی» گفت: در یمن انصار الله قهرمان خواب آشفته آمریکا را بی تعبیر کرده و اجازه نداده آمریکا با کنار رفتن رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن، شورای رهبری ریاست جمهوری را که اعضای آن در عربستان لانه گزیده و سرسپرده آمریکا هستند،  طرح تجزیه یمن را به اجرا درآوردند.
کد خبر: ۵۱۶۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸ - 15April 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم حسینی» امام جمعه «ابرکوه» در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اظهار داشت: صهیونیست‌هایی که از کشور‌های دیگر به فلسطین آمده اند در حال فرارند و به لطف خدا ملت‌های مختلف جهان به‌ویژه مسلمانان در روز جهانی قدس، ناقوس مرگ اسرائیل را به صدا درخواهند آورد.

خطیب جمعه ابرکوه افزود: رژیم صهیونیستی در یکی از حساس‌ترین و سخت‌ترین روز‌های حیات جعلی خود به سر می‌برد و تیراندازی‌های خیابانی هفته گذشته در تل‌آویو نشان داد که تلاش رژیم صهیونیستی برای ایجاد ملت جعلی با ازهم‌گسیختگی مواجه شده است.
 
وی ادامه داد: در یمن انصار الله قهرمان خواب آشفته آمریکا را بی تعبیر کرده و اجازه نداده آمریکا با کنار رفتن منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن، شورای رهبری ریاست جمهوری را که اعضای آن در عربستان لانه گزیده و سرسپرده آمریکا هستند،  طرح تجزیه یمن را به اجرا درآوردند.
 
حسینی خاطر نشان کرد: این درس برای مسلمانان است که بدانند اگر مقامی در کشور‌های مختلف بخواهد اندکی از آمریکا زاویه بگیرد با خوی استکباری آمریکا مواجه خواهد شد و حکام سرسپرده ناچارند تا آخر با وادادگی و ذلت تحت سیطره آمریکا باشند.
 
امام جمعه ابرکوه همچنین باتبریک فرارسیدن میلاد مسعود کریم اهل‌بیت (علیهم‌السلام) افزود: امام حسن (ع) امام بزرگواری که در مدت عمر ۴۷سال خود دو نوبت تمام اموال و موجودی خود در زندگی را نصف کرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها