نماینده مردم در مجلس:

بی‌اثر کردن تحریم‌ها با تکیه بر توان داخلی محقق می‌شود

حمامی لاله‌زار گفت: اگر چه ما باید برای رفع تحریم‌ها تلاش کنیم، اما بی‌اثر کردن تحریم‌ها با تکیه‌ بر توان داخلی باید سرلوحه کار ما باشد.
کد خبر: ۵۱۵۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵ - 12April 2022

بی‌اثر کردن تحریم‌ها با تکیه بر توان داخلی محقق می‌شود

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «یونس حمامی لاله‌زار» رهبر دینی کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به عملکرد شش ماهه گذشته دولت حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی»، اظهار داشت: شاید نتیجه‌گیری برای عملکرد حجت‌الاسلام رئیسی و دولت سیزدهم زود باشد، اما نکته مهمی که می‌توان در اینجا به آن اشاره کرد این است که تصمیمات در دولت حجت‌الاسلام رئیسی متوقف نمی‌شود و پیگیری‌ها برای اجرای آن را از سوی رئیس‌جمهور شاهد هستیم.

وی افزود: این پیگیری‌ها باعث می‌شود تا تصمیمات مورد فراموشی قرار نگیرد و ما شاهد صرف اتخاذ تصمیم برای رفع مشکلات نباشیم و با پیگیری‌هایی که رئیس جمهور برای اجرایی شدن این تصمیمات داشتند در مواردی شاهد اجرای بسیار خوب آن‌ها بوده ایم.

رهبر دینی کلیمیان ایران اظهار داشت: یکی از مصادیق، پیگیری‌های رئیس جمهور برای اجرای تصمیمات و اجرایی شدن آن بحث آزادسازی سواحل است که همگان مشاهده کردند که در ضرب الاجلی که تعیین شده بود این تصمیم اجرایی شد.

حمامی لاله زار خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقدامات مهم رئیسی بازدید از کارخانه جات و پیگیری برای رفع مشکلات این واحد‌های تولیدی بود که ما شاهد بازگشت به کار تعداد قابل توجهی از کارگران به دنبال این بازدید‌ها و پیگیری‌های به عمل آمده برای رفع مشکلات کارخانجات بودیم.

وی افزود: جدایی سازی مسیر اقتصاد کشور از مذاکرات اقدام مهمی بود که البته رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در سال‌های گذشته بر آن تاکید داشتند، اگر چه ما باید برای رفع تحریم‌ها تلاش کنیم، اما بی‌اثر کردن تحریم‌ها با تکیه بر توان داخلی باید سرلوحه کار ما باشد.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار