مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیازمند «جهاد تبیین» است

حجت‌الاسلام «احمدی» گفت: ارزش‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شخصیت‌های انقلاب مخصوصاً رهبر معظم انقلاب اسلامی نیازمند معرفی به نسل جدید و جهاد تبیین است.
کد خبر: ۵۱۵۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۷ - 12April 2022

ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیازمند جهاد تبیین استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «یوسف احمدی» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، در مراسم سالگرد سردار «محمد کرمی‌راد» که در مسجد النبی (ص) شهر کرمانشاه با حضور جمعی از مسئولان نظامی و مردم برگزار شد، اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های شیعیان امام علی (ع) پرتلاش بودن، پاکدامنی، پرهیز از گناه و جهاد در راه اسلام است که سردار «کرمی‌راد» عمر خود را در این راه صرف کرد.

وی افزود: مسئولیت‌های گوناگون سردار «کرمی‌راد» در دوران عمر با برکت وی از مبارزات ضد حکومت پهلوی، حضور در جبهه‌های دفاع مقدس تا دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) در سوریه و عراق، نشان از روحیه خستگی‌ناپذیری و مجاهدت‌های این سردار اسلام دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: امام صادق (ع) در سخنانی می‌فرمایند شیعیان ما هرگز با دشمنان اسلام مراوده نمی‌کنند و امام خمینی (ره) خطاب به استکبار جهانی در مقابله با تهدیدات آنان گفتند ما را از تحریم نترسانید که فرزند رمضان هستیم و ما را از مرگ و شهادت نترسانید که ملت ایران فرزند عاشوراست.

احمدی بیان کرد: شیعیان حضرت امیرالمؤمنین (ع) همگی اهل مبارزه و جهاد در راه اسلام و ولایت هستند؛ زیرا حفظ نظام اسلامی اولویت دارد و رزمندگان اسلام این موضوع را از حضرت زهرا (س) آموختند و ایشان فرمودند امام مانند کعبه است که حجاج برای رسیدن و طواف دور آن، از تمام وجود خود هزینه می‌کنند.

وی ادامه داد: در زمان کنونی اگر خیمه انقلاب اسلامی نباشد، اثری از اسلام و دین خداوند نخواهد بود؛ مانند این‌که قیام امام حسین (ع) اگر رخ نمی‌داد، اثری از اسلام باقی نمی‌ماند و اهل‌بیت (ع) همواره شیعیان خود را یاری می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: رزمندگانی همچون سردار «سلیمانی» و سردار «کرمی‌راد» همواره خود را در معرض خطر قرار می‌دادند؛ زیرا هیچ چیز مهم‌تر از حفظ نظام اسلامی نیست و همواره گوش به فرمان ولایت‌فقیه بودند و همین موضوع سبب ایستادگی انقلاب اسلامی در استکبار جهانی شده است.

وی با اشاره به ضرورت جهاد تبیین، تأکید کرد: ارزش‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شخصیت‌های انقلاب، مخصوصاً رهبر معظم انقلاب نیازمند معرفی به نسل جدید و جهاد تبیین است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها