فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه:

نظم و امنیت کشورمان را مرهون خون پاک شهیدان هستیم

سرهنگ «حسینی» گفت: امنیت، آزادی و استقلال کشور عزیزمان ثمره خون پاک شهیدانی است که با نثار خون خود عزت و سربلندی را برای میهن عزیزمان به ارمغان آورده‌اند.
کد خبر: ۵۱۵۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸ - 10April 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ «محمدحسن حسینی» فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه در دیدار با خانواده شهیدان «غلامحسین جبرئیلی» و «ابراهیم جهانگیری» اظهار داشت: امنیت، آزادی و استقلال کشور عزیزمان ثمره خون پاک شهیدانی است که با نثار خون خود عزت و سربلندی را برای میهن عزیزمان به ارمغان آورده اند.

وی در این دیدار ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، فداکاری‌های خانواده شهدا در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی را ستود و اظهار داشت: امنیت امروز کشور مرهون جانفشانی و از خود گذشتگی شهیدان گران قدری است که در راه اسلام ارزشمندترین داشته خود را برای سربلندی کشورمان هدیه کردند و این بزرگ‌ترین ایثار و از خود گذشتگی است.

فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه بر ادامه راه شهیدان و پیروی از آرمان‌های والای آنان تأکید کرد و افزود: خون پاک شهیدان پشتیبان امنیت، عزت، سرافرازی و استقلال میهن است و ادامه دادن راه شهیدان بزرگ‌ترین افتخار و با ارزش‌ترین هدف والای انقلاب اسلامی ایران است.

این مقام انتظامی با اشاره به رواج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در میان قشر جوان، گفت: ما تا قیامت مدیون خون شهدا هستیم و خود را موظف می‌دانیم به عنوان خادم این عزیزان تا جایی که در توان داریم به خانواده معظم شهدا خدمت کنیم.

سرهنگ حسینی در پایان با ارج نهادن به خانواده‌های این عزیزان، راه و یاد شهادت و دفاع از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران را در جوانان زنده نگه دارند تا دشمنان قسم خورده کشورمان جرأت تعدی به نظام مقدس جمهوری اسلامی را پیدا نکنند.

در پایان این دیدار صمیمی لوح سپاس و کارت هدیه به رسم یادبود به خانواده این شهیدان والا مقام تقدیم شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها