پدران شهدا اسطوره‌های صبر و مقاومت هستند

استاندار آذربایجان شرقی و نماینده ولی‌فقیه در استان، در پیامی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان «سالک‌مراد»، اعلام کردند: این شیرمردان اسطوره‌های صبر و ‌مقاومت هستند که فرزندانی غیرتمند و شجاع پرورش دادند.
کد خبر: ۵۱۵۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶ - 09April 2022

پدران شهدا اسطوره‌های صبر و مقاومت هستندبه گزارش دفاع‌پرس از تبریز، «عابدین خرّم» استاندار آذربایجان شرقی و حجت‌الاسلام «سید محمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی‌فقیه در استان با صدور پیام مشترکی، درگذشت «محمد سالک‌مراد» پدر شهیدان «ایوب و حسین سالک‌مراد» را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است:

خبر درگذشت مرحوم «محمد سالک‌مراد» پدر گران‌قدر شهیدان والامقام «ایوب و حسین سالک‌مراد» موجب تأثر و تألم فراوان شد.

این شیرمردان اسطوره‌های صبر و مقاومت هستند که فرزندانی غیرتمند و شجاع پرورش دادند و در راه دین و میهن آنان را به قربانگاه عشق و ایثار فرستادند و در فراقشان، چون کوه ایستادند.

ایران اسلامی امروز عزت، سربلندی و دوام خود را مدیون این عزیزان است و تاریخ این ملت ایثار و ازجان‌گذشتگی‌شان را فراموش نخواهد کرد. اینجانبان ضایعه فراق این انسان پاک‌نهاد را به مردم غیور استان، خانواده‌های معظم ایثارگران و به‌ویژه به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند تبارک و تعالی برای بازماندگان صبر و برای روح بلند آن پدر فداکار رحمت واسعه الهی آرزومندیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار