پیکر شهید رمضان حرم رضوی در مشهد تشییع شد

پیکر مطهر شهید حجت‌الاسلام «اصلانی» که همزمان با سومین روز از ماه رمضان در حادثه حرم مطهر امام رضا (ع) به فیض شهادت نائل آمد در مشهد تشییع و به‌خاک سپرده شد.
کد خبر: ۵۱۴۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸ - 07April 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در پی شهادت حجت‌الاسلام «محمد اصلانی» در حادثه حرم مطهر امام رضا (ع) مراسم تشییع پیکر این روحانی جهادی ‌با حضور آیت‌الله «سیداحمد علم‌الهدی» نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی، مسوولین لشکری و کشوری و قشرهای مختلف مردم امروز در مشهد برگزار شد.

این مراسم از عرصه میدان شهدا آغاز شد و روزه‌داران مشهدی با سردادن شعارهای لبیک یا امام رضا (ع) و حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست پیکر شهید اصلانی را تا حرم حضرت رضا (ع) بدرقه کردند.

همچنین تشییع‌کنندگان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل سعود هتک حرمت حرم رضوی را محکوم کردند.

آیت‌الله علم‌الهدی ‌در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور گسترده مردم در تشییع شهید اصلانی حاکی از دو موضوع است که نخستین آن نفرت و انزجار مردم نسبت به استکبار جهانی و جریان تکفیری است که پیاده نظام آمریکا بوده و ثابت می‌کند که مردم چقدر با استکبار دشمن هستند.

وی افزود: دومین موضوع، علاقه مردم به جریان و تبار روحانیت است که با حضور پرشور خود در این مراسم ارادت و احساسشان را به روحانیت نشان می‌دهند.

بعد از اقامه نماز بر پیکر شهید اصلانی توسط نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، این شهید والامقام در بهشت ثامن‌الائمه صحن جمهوری اسلامی در جوار شهدای انفجار عاشورای سال ۱۳۷۳ حرم رضوی آرام گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار