در دیدار معاون اخبار مرکز قم با مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مطرح شد؛

همکاری با صداوسیمای قم در زمینه معرفی سوژه دفاع مقدس گسترش می‌یابد

معرفی اقدامات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در شبکه استانی و نیز معرفی سوژه های ایثار و شهادت در دیدار معاون اطلاعات و اخبار صداوسیمای مرکز قم مورد تاکید قرار گرفت.
کد خبر: ۵۱۴۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴ - 06April 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، در دیدار با معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز قم که امروز در محل موزه انقلاب و دفاع مقدس قم صورت گرفت، با تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ۴۳ عنوان مهم و ملی مرتبط با دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت برای ایام و هفته‌های سال جدید، برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم در آبان سال جاری افزود: تمامی برنامه‌های فوق، با محوریت کنگره ملی شهدا و در راستای غنی سازی و تقویت آن انجام می‌شود.

لقمانپور تاکید کرد: وجود ۴۸ یادمان شهدای گمنام در سطح استان، انتشار ۹۰ عنوان کتاب در سال گذشته از سوی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس قم، فعالیت تعداد زیادی از نهاد‌های مردم نهاد حوزه ایثار و شهادت در قم، وجود نام ۹ خلبان شهید در زمره شهدای قم و نیز شهدای بین الملل مدفون در گلزار شهدای قم، یادمان های بمباران هوایی قم، اردو‌های راهیان نور، تشییع شهدای مدافع حرم، تهیه اینفوگرافی شهدای شاخص، راه اندازی نگارخانه مقاومت و اسناد فعالیت ستاد‌های پشتیبانی جبهه و جنگ بخشی از عمده فعالیت‌ها و سوژه‌هایی است که هر یک می‌تواند موضوع برنامه‌هایی پرجاذبه در صدا و سیمای مرکز استان باشد.

«محمدرضا شعبانی راد» معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز قم نیز در این دیدار، با اشاره به برخی فعالیت‌های مستمر این مرکز در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد: روز‌های دوشنبه معرفی کتاب داریم و پنجشنبه‌ها نیز برنامه‌هایی با موضوع ایثار و شهادت، از شبکه قم پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در مجموعه صداوسیمای مرکز قم، تولید کنندگان، خبرنگاران و برنامه سازان علاقمند و باانگیزه‌ای فعالیت می‌کنند که چنانچه سوژه‌های ناب در اختیارشان قرار داده شود، در اسرع وقت از آن، برنامه‌ای جذاب و دیدنی و درخور فرهنگ عاشورایی ایثار و شهادت می‌سازند.

شعبانی یادآور شد: هر یک از قبور مطهر شهدا خود یک سوژه است که می‌تواند ما را به تولید برنامه‌ای فاخر رهنمون سازد.

در این جلسه، نمایندگان حفظ آثار دفاع مقدس پدافند هوایی و نیروی زمینی ارتش به بیان دیدگاه‌های خود و معرفی سوژه‌های پیشنهادی به منظور انعکاس در صداوسیمای مرکز استان پرداختند.

همکاری با صداوسیمای قم در زمینه معرفی سوژه دفاع مقدس گسترش می‌یابدهمکاری با صداوسیمای قم در زمینه معرفی سوژه دفاع مقدس گسترش می‌یابدهمکاری با صداوسیمای قم در زمینه معرفی سوژه دفاع مقدس گسترش می‌یابدهمکاری با صداوسیمای قم در زمینه معرفی سوژه دفاع مقدس گسترش می‌یابد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار