فرمانده انتظامی پایتخت:

عذر و بهانه‌ای برای روزه‌خواری در ملأ عام پذیرفتنی نیست

سردار رحیمی با اشاره به اینکه با مظاهر روزه‌خواری برخورد می‌کنیم، گفت: هیچ عذر و بهانه‌ای برای روزه خواری در ملأ عام پذیرفتنی نیست.
کد خبر: ۵۱۴۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰ - 04April 2022

هیچ عذر و بهانه‌ای برای روزه خواری در ملأ عام پذیرفتنی نیستبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در اولین جلسه اخوت و شورای فرماندهی و راهبردی سال جدید با اشاره به اینکه در طول شب‌های رمضان امنیت، آرامش و آسایش خاطر هیات‌های فعال توسط گشت‌های انتظامی و ترافیکی تامین خواهد شد، اظهار داشت: همه باید حرمت ماه مبارک رمضان را رعایت نمایند.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به شعار سال و تشریح بیانات مقام معظم رهبری در پیام نوروزی، تصریح کرد: امروز دشمنان ما با حربه اقتصادی به نبرد و جنگ با ما پرداخته اند و همه تلاش خود را به کار بسته اند تا از طریق مشکلات اقتصادی از جمله با ایجاد تحریم‌های شکننده و به قول خودشان فلج کننده، کشور و مردم را با چالش و مشکلات جدی مواجه نمایند.

وی افزود: نقش نیروی انتظامی در تحقق شعار سال بسیار کلیدی و مهم است؛ چرا که ایجاد امنیت با ثبات و پایدار می‌تواند عامل موثری در رشد مسائل و موضوعات اقتصادی کشور ایفا کند.

وی با اشاره به اینکه این قرن به طور حتم قرن زوال هیمنه قدرت‌های پوشالی و ابر قدرت‌ها است، بیان داشت: باور ما بر این است که این قرن در حقیقت قرن ظهور منجی عالم بشریت و رشد و گسترش عدالت خواهان و آزادی خواهان است.

سردار رحیمی در ادامه با اشاره به اینکه قرآن کتاب چگونه زیستن است، گفت: بزرگترین معجزه خداوند متعال در روی زمین قرآن کریم است و ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای انس بیشتر با قرآن است.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه با مظاهر روزه خواری برخورد می‌کنیم، عنوان داشت: هیچ عذر و بهانه‌ای برای روزه خواری در ملا عام پذیرفتنی نیست و همه باید خود را مکلف به این مهم بدانند؛ از این رو حتی کسانیکه دارای عذر شرعی هستند باید ملاحظات لازم را داشته باشند تا شبهه روزه خواری ایجاد نشود و در واقع قبح این موضوع شکسته نشود.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه مکتب الزهرا در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در طول ماه مبارک رمضان از ۲۴ تا ۲ بامداد میزبان مشتاقان اهل بیت و شب زنده داران و روزه داران معظم می‌باشد، گفت: در طول شب‌های رمضان امنیت، آرامش و آسایش خاطر هیات‌های فعال توسط گشت‌های انتظامی و ترافیکی تامین خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هوشمندی موضوعی مهم است که به صورت ویژه در دستور کار پلیس پایتخت قرار دارد، بیان داشت: امروز هوشمند سازی از جمله دغدغه‌های فرماندهان انتظامی کل کشور است که با جدیت این موضوع برای انجام بهتر و سریع‌تر ماموریت‌ها در دستور کار پلیس است.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه همه طرح‌های پلیس پایتخت در حوزه‌های انتظامی از جمله طرح رعد، کاشف، اقتدار، ظفر و طرح‌های ترافیکی از جمله طرح موتور یار، طرح برخورد با خودرو‌های فاقد پلاک و... با قدرت و جدیت ادامه پیدا خواهند کرد، بیان داشت: تلاش می‌کنیم که در راستای ارتقا امنیت، آرامش و آسایش خاطر شهروندان طرح‌ها با کیفیت و کمیت بهتری انجام شوند.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر لزوم اهتمام و توجه ویژه به موضوع نماز و قرائت قرآن در کار‌ها به خصوص در ایام مبارک رمضان، گفت: در همه یگان‌های انتظامی و ترافیکی باید نماز به جماعت برگزار شود و همچنین جلسات انس با قرآن هر روز با دعوت از قاریان مطرح و ممتاز و کاربلد انجام شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها