پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم به مناسبت درگذشت سردار «عصار»

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، با صدور پیامی درگذشت رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۱۴۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵ - 03April 2022

پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم به مناسبت درگذشت سردار «عصار»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، در پی درگذشت تاثربار سردار «محمدتقی عصار» رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس، حجت الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن کامل پیام تسلیت حجت الاسلام لقمانپور به شرح ذیل است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت «سردار محمدتقی عصار» رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس موجب تاثر و تالم اینجانب و همکاران اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گردید.

تقدیر ذات اقدس الهی بر آن شد تا آن سردار سرافراز و گرانقدر دعوت حق را لبیک گفته و به پاس یک عمر توسل و ارادت به خاندان عصمت و طهارت و خدمت خالصانه به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی، در ماه رمضان دعوت حق را لبیک گفته و به دیار باقی بشتابد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت به خانواده محترم ایشان، سردار ریاست محترم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سایر همرزمان و همسنگران در بنیاد و سازمان پیشکسوتان، از خداوند منان برای آن عزیز سفرکرده رحمت الهی و همنشینی با انبیاء و اولیا و حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها