نماینده مردم در مجلس:

وحدت و یکپارچگی جنگ تبلیغاتی دشمن را خنثی می‌کند

نوش‌آبادی گفت: حفظ وحدت و یکپارچگی در داخل و نیز برخورد‌های شفاف و صادقانه و اطلاع‌رسانی به موقع و دقیق به مردم است که باعث می‌شود جنگ تبلیغاتی دشمن خنثی شده و راه‌های نفوذ نیز مسدود شود.
کد خبر: ۵۱۲۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰ - 24March 2022

وحدت و یکپارچگی جنگ تبلیغاتی دشمن را خنثی می‌کند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «حسین نوش‌آبادی» نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به جریان‌سازی‌های نظام سلطه و سناریوسازی آنان علیه انقلاب اسلامی در مقاطع مختلف به ویژه در سالی که گذشت، اظهار داشت: اصولاً ماهیت نظام سلطه یک ماهیت باطل است و براساس اهداف سلطه‌طلبانه شکل گرفته، لذا از هر ابزاری برای رسیدن به مقاصد شوم خود استفاده می‌کنند.

وی افزود: عوام‌فریبی، دروغ‌پردازی، طرح موضوعات تفرقه‌انگیز و ایجاد فضای خصومت و دشمنی میان ملت‌ها و حاشیه‌پردازی‌های دیگری که جز تأمین منافع آن‌ها هیچ نتیجه‌ای ندارد، از جمله این ابزار‌ها و روش‌هاست که نظام سلطه در راستای جنگ تبلیغی از آن‌ها استفاده می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: دشمنان تلاش می‌کنند با نفوذ به دستگاه محاسباتی و ذهنی طرف مقابل، آنچه را که می‌خواهند از این طریق دنبال کنند و به همین خاطر مقام معظم رهبری نیز بار‌ها از این مسئله با عنوان «نفوذ» یاد کرده‌اند و نسبت به آن هشدار داده‌اند.

نوش‌آبادی با تأکید بر اینکه برای شناخت نقشه‌های دشمن و مقابله با آن باید هوشمندانه و زیرکانه عمل کنیم، عنوان کرد: به عنوان مثال، در ماجرای خانم کاترین شکدم که ادعا می‌شد به عنوان جاسوس با مسئولان ما ارتباط داشته، دشمن با یک عوام‌فریبی و طرح برخی مسائل که به مذاق برخی‌ها خوش می‌آید، اقدام کرد و در واقع هدفش این بود که در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی رخنه و چند دستگی ایجاد کند.

وی تأکید کرد: در اینگونه موارد باید مراقب شگرد‌های دشمن باشیم و فریب تظاهر افراد را که یک نوع ابزار فریب است، نخوریم؛ البته دشمن از ابزار بزرگ‌نمایی هم استفاده می‌کند تا ضربه نهایی را سریع‌تر و عمیق‌تر وارد کند.

 نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دشمن همیشه از روش‌های نوین و پیش‌بینی نشده و با شناخت دقیق از مناسبات میان افراد استفاده می‌کند تا روزنه‌ها را کشف کند، لذا باید این روزنه‌ها و راه‌های نفوذ را مسدود کنیم.

 بهترین راهکار برای مقابله با جنگ تبلیغاتی دشمن، شفافیت است

نوش‌آبادی همچنین به اشاره به استاندارد‌های دوگانه رفتاری در نظام سلطه پس از سناریوسازی علیه ملت ایران گفت: این رفتار نیز ناشی از همان ماهیت باطل نظام سلطه و برای رسیدن به اهداف شوم تعریف شده است؛ به عنوان مثال، حقوق بشر را در رابطه با کشور ما به گونه‌ای طرح می‌کنند که اعدام یک فرد جنایتکار و قاتل به عنوان اعدام یک فرد بی‌گناه تلقی شود، اما در رابطه با رژیم عربستان سعودی که در یک روز ۸۰ نفر از کودک و نوجوان تا کهنسال را گردن می‌زند، سکوت می‌کنند؛ چرا که این رژیم را از خودشان می‌دانند و منافع‌شان توسط این رژیم تأمین می‌شود.

وی خاطرنشان کرد‌: همه این دوگانگی‌های رفتاری و گفتاری، ناشی از همان ماهیت باطل و منافع نامشروع است؛ در واقع برای آن‌ها هدف، وسیله را توجیه می‌کند؛ این وسیله هم شامل روش‌های نوین تبلیغاتی و ارتباطی، نفوذ، به کارگیری افراد بی‌هویت و خودباخته و اختلاف‌افکنی می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان تأکید کرد: بهترین راهکار برای مقابله با این سناریوسازی‌های تبلیغاتی و جنگ روانی دشمن، حفظ وحدت و یکپارچگی در داخل و نیز برخورد‌های شفاف و صادقانه و اطلاع‌رسانی به موقع و دقیق به مردم است که باعث می‌شود جنگ تبلیغاتی دشمن خنثی شده و راه‌های نفوذ نیز مسدود شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها