ما مقاوم هستیم/ مسئول یادمان شهدای شلمچه خبر داد؛

حضور ۱۷ هزار زائر راهیان نور در شلمچه تنها در یک روز

«عسچری» با بیان اینکه امسال حضور زائران شهدا در راهیان نور بسیار خوب بوده است، گفت: در روز شنبه ۲۷ اسفند، حدود ۱۷ هزار نفر یادمان شهدای شلمچه را زیارت کرده‌اند.
کد خبر: ۵۱۲۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹ - 20March 2022

حضور ۱۷ هزار زائر راهیان نور در شلمچه تنها در یک روز«مصطفی عسچری» مسئول یادمان شهدای شلمچه در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس اعزامی به راهیان نور، با اشاره به استقبال مردم از اردوهای راهیان نور پس از ۲ سال تعطیلی، اظهار داشت: خوشبختانه امسال حضور زائران شهدا در راهیان نور بسیار خوب بوده است؛ به طوری که در روز شنبه ۲۷ اسفند، حدود ۱۷ هزار نفر یادمان شهدای شلمچه را زیارت کرده‌اند.

وی با اشاره به برنامه‌های یادمان شهدای شلمچه برای زائران راهیان نور، تصریح کرد: ایستگاه عکس، ایستگاه نقاشی، ایستگاه ماساژور و ایستگاه‌های صلواتی که به توزیع چای، شربت، قهوه می‌پردازند، در یادمان شهدای شلمچه دایر است.

عسچری با اشاره به برگزاری برنامه «سنگر آسمانی» برای نوجوانان بین هشت تا ۱۴ سال، گفت: نوجوانان در این برنامه در قالب رزمنده دفاع مقدس عملیات انجام داده و با دشمنانی نظیر غیبت، تهمت و... می‌جنگند و سپس با دشمنان بعثی نیز جنگیده و خرمشهر را آزاد می‌کنند که در هرکدام از این مراحل، ما سعی می‌کنیم تا نوجوانان مسائل ارائه شده را آموزش ببینند و خود را رزمنده دفاع مقدس بدانند.

وی ادامه داد: همچنین هرشب برنامه بدرقه زائران نیز به صورت مداحی و روایت‌گری برقرار بوده و مورد استقبال زائران راهیان نور قرار گرفته است.

مسئول یادمان شهدای شلمچه با بیان اینکه ۱۲ راوی دفاع مقدس در این یادمان مستقر هستند، گفت: این راویان خودشان از رزمندگان دفاع مقدس هستند و عملیات مهمی که در شلمچه اتفاق افتاد را برای زائران راهیان نور روایت می‌کنند.

وی با اشاره به خدماتی که در یادمان شهدای شلمچه به زائران راهیان نور ارائه می‌شود، تصریح کرد: بهداری، آب شرب مناسب و ایستگاه تزریق واکسن کرونا نیز برای زائران راهیان نور فراهم شده است.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار