با صدور پیامی؛

رئیس مجلس درگذشت حجت الاسلام «سیدمحسن شفیعی» را تسلیت گفت

قالیباف در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام «سیدمحسن شفیعی» مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های خوزستان را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۱۲۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱ - 19March 2022

رئیس مجلس درگذشت حجت الاسلام «سیدمحسن شفیعی» را تسلیت گفتبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام «سیدمحسن شفیعی» مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های خوزستان را تسلیت گفت.

در این پیام خطاب به آیت‌الله «سیدعلی شفیعی» نماینده محترم مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری آمده است: ضایعه درگذشت فرزند ارجمندتان حجت‌الاسلام و المسلمین «سیدمحسن شفیعی» مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های خوزستان موجب تأسف و تأثر شد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت به حضرت‌عالی، روحانیت معزز، مردم شریف استان خوزستان، دوستان و ارادتمندان، بیت مکرم و سایر بستگان، برای آن فقید سعید که اینک در جوار برادر شهیدش آرام گرفته، رحمت واسعه و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه خداوند متعال مسالت می‌کنم.

حجت الاسلام «سیدمحسن شفیعی»در حالی بامداد امروز (شنبه) بر اثر ایست قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد که شامگاه روز گذشته به همراه سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس ستاد مرکزی راهیان نور ضمن حضور در یادمان شهدای هویزه، در جوار مزار برادر شهیدش «سیدمرتضی» شفیعی و در جمع زائران راهیان نور به ایراد سخن پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار