ما مقاوم هستیم/ فرمانده سپاه ناحیه تربت جام خبر داد؛

اعزام اولین کاروان راهیان نور از تربت جام

سرهنگ «بیدل» از اعزام اولین کاروان راهیان نور شهرستان تربت جام به نام شهید مدافع حرم «مصطفی عارفی» خبر داد.
کد خبر: ۵۱۲۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹ - 16March 2022

سرهنگ پاسدار «ابراهیم بیدل» فرمانده سپاه ناحیه تربت جام در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در تربت جام اظهار داشت: سفر معنوی راهیان نور فرصتی برای انس جوانان با شهدا و آشنایی با فرهنگ دفاع مقدس است.

وی افزود: آینده‌سازان ایران اسلامی با تأسی به فرهنگ این حماسه عظیم می‌توانند در جهت اعتلای بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی که آرمان شهیدان بوده است گام بردارند.

فرمانده سپاه ناحیه تربت جام در ادامه به برگزاری راهیان نور اشاره کرد و گفت: ثبت‌نام از زائران علاقمند به حضور در این سفر معنوی در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج آغاز شده است که اولین کاروان راهیان نور به نام شهید شاخص مدافع حرم «مصطفی عارفی» متشکل از ۱۶۵ زائر کربلاهای ایران به‌وسیله چهار دستگاه اتوبوس ۲۴ اسفند به استان خوزستان اعزام شدند.

وی در تشریح این سفر گفت: سفر زائران اعزامی از تربت جام به راهیان نور یک هفته خواهد بود و در این مدت زائران از مناطق عملیاتی شلمچه، اروند، طلائیه، هویزه، سوسنگرد، دهلاویه، چزابه، فکه، فتح‌المبین، شوش، دوکوهه بازدید خواهند کرد.

بیدل تأکید کرد: با توجه به ابلاغ سلسله‌مراتب، سفر معنوی راهیان نور با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی مصوب ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار