ما مقاوم هستیم/ مسئول اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک:

۴۵۰۰ زائر راهیان نور در اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک پذیرش شدند

«صادقی» گفت: از ۱۵ اسفند تاکنون ۴ هزار و ۵۰۰ زائر راهیان نور در اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک سپاه کربلای مازندران پذیرش شدند.
کد خبر: ۵۱۲۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴ - 16March 2022

۴۵۰۰ زائر راهیان نور در اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک پذیرش شدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «روح الله صادقی» مسئول اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پس از دو سال وقفه به دلیل شیوع کرونا به لطف الهی امسال اردوی راهیان نور در حال برگزاری است و با استقبال خوبی مواجه شدیم، اظهار داشت: از اول اسفند آماده سازی اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک، زیرساخت‌ها و تجهیز امکانات آن انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه از ۱۵ اسفند تاکنون میزبان بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ زائر شهدا در این اردوگاه بودیم، افزود: اسکان یک شب زائرین در این اردوگاه از جمله خدمات است.

صادقی با بیان اینکه زائرین پس از اقامت یک شبه در اندیمشک برای بازدید از مناطق عملیاتی فتح المبین و هفت تپه راهی اردوگاه شهید بلباسی در خرمشهر می‌شوند، بیان داشت: بازدید زائرین از مرکز فرهنگی دفاع مقدس در اندیمشک و دزفول یکی از برنامه‌هاست.

به گفته وی، در مسئله بهداشتی و خدمات درمانی نیز، یک تیم بهداری سپاه مستقر در اردوگاه به زائرین خدمات درمانی ارائه می‌دهد.

صادقی از فعالیت ۶۰ خادم شهدا در این اردوگاه خبر داد و خاطرنشان کرد: برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمله برپایی نماز جماعت، شب خاطره، دعا و نیایش برگزار می‌شود و همچنین یک راوی هم در اردوگاه مستقر است.

مسئول اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک گفت: با توجه به ظرفیت محدود اردوگاه و شرایط کرونایی، پذیرای کاروان راهیان نور استان‌های دیگر نبوده و به صورت محدود خودرو‌های شخصی استان‌های دیگر را پذیرا هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار