امام جمعه موقت سنندج:

امنیت و آسایش کشور مدیون خون شهدا است

ماموستا «حسینی» گفت: امنیت و آسایش ما مدیون خون شهدا و مجاهدت جانبازان و ایثارگران است و باید قدردان تلاش‌های آنان باشیم.
کد خبر: ۵۱۱۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶ - 11March 2022

امنیت و آسایش کشور مدیون خون شهدا استبه گزارش دفاع‌پرس از سنندج، ماموستا «سید حسن حسینی» امام جمعه موقت سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: دولت تلاش زیادی برای رفع مشکلات معیشتی مردم به کار می گیرد اما نیاز است کوشش بیشتری در این زمینه انجام شود، ضمن اینکه جوانان نیز نیازمند داشتن شغل برای تشکیل خانواده هستند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها به ۲۲ اسفند و سالروز تاسیس بنیاد شهید و ایثارگران در سال ۱۳۵۸ به دستور امام خمینی (ره) اشاره و اضافه کرد: امنیت و آسایش ما مدیون خون شهدا و مجاهدت جانبازان و ایثارگران است و باید قدردان تلاش‌های آنان باشیم.

امام جمعه موقت سنندج ضمن قدردانی از تلاش بنیاد شهید کردستان برای خدمت به خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران، افزود: این خدمات باید بیش از پیش ادامه یابد، چراکه همه مدیون شهدا و رزمندگان و خانواده‌های آنان هستیم و نباید فراموش شوند.

ماموستا حسینی از خدمات کمیته امداد امام (ره) در خدمت به خانواده‌های نیازمند و تحت پوشش استان تقدیر کرد و ادامه داد: همه باید از فقرا و مساکین حمایت کنیم و کمیته امداد را برای خدمت بهتر و شایسته تر به اقشار ضعیف جامعه یاری دهیم.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها به خصلت های انسان مسلمان برای نزدیکی بیشتر به خداوند اشاره کرد و گفت: فرد مسلمان در شرایط کنونی که اهانت به ارزش های اسلامی و دینی زیاد است، با تکیه به ایمان و عمل صالح، تقوا و پیروی از منش پیامبر و اهل بیت، می تواند به خداوند نزدیکتر شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار