تولیت آستان قدس رضوی:

مقاومت جانبازان ضامن عزت جمهوری اسلامی است

حجت‌الاسلام «مروی» گفت: رشادت‌های بی‌بدیل، صبر، ازخودگذشتگی و مقاومت جانبازان و رزمندگان در عرصه نبرد حق علیه باطل که موجب بقا و حفظ عزت کشور شد، باید ثبت و به نسل آینده منتقل شود.
کد خبر: ۵۱۰۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴ - 07March 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، به‌مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز، حجت‌الاسلام‌ «احمد مروی» تولیت آستان قدس رضوی امروز با حضور در منزل «علیرضا پهلوان‌مقدم» و «محمد کریمی» از جانبازان دفاع مقدس و مدافع حرم ضمن گفت‌وگو با آنان، به مقام ایثارگران و رزمندگان ادای احترام کرد و فداکاری‌های آنان را در دفاع از اسلام و آرمان‌های انسانی و دینی ارج نهاد.

حجت‌الاسلام مروی در دیدار با «علیرضا پهلوان‌مقدم»، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، تداوم راه جانبازان و شهدا در صیانت از ارزش‌های اسلامی و حفاظت از کشور را وظیفه‌ای بر دوش آحاد مردم دانست و اظهار داشت: رشادت‌های بی‌بدیل، صبر، ازخودگذشتگی و مقاومت جانبازان و رزمندگان در عرصه نبرد حق علیه باطل که موجب بقا و حفظ عزت کشور شد، باید ثبت و به نسل آینده منتقل شود.

وی امنیت و آسایش امروز را مرهون رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان و جانبازان دانست و خاطرنشان کرد: رزمندگان، جانبازان و شهدای دفاع مقدس با رشادت‌های خود از امنیت، عزت و آزادی این کشور دفاع کردند لذا نه تنها نسل امروز بلکه نسل‌های آینده نیز مدیون این عزیزان هستند.

تولیت آستان قدس رضوی همچنین در دیدار با جانباز مدافع حرم «محمد کریمی»، بر لزوم زنده نگه‌داشتن دلاورمردی‌های رزمندگان، جانبازان و شهدا تأکید کرد و بیان داشت: مدافعان حرم با مجاهدت‌ها و فداکاری‌های خود اجازه ندادند داعش که نسل بنی‌امیه است، یکبار دیگر به حرم اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) تعدی و جسارت کند.

مروی با بیان اینکه جانبازان مدافع حرم سلامت و جوانی خود را در راه دفاع از اسلام و اهل‌بیت پیغمبر (ص) صرف کردند لذا در پیشگاه خداوند محبوب هستند، عنوان داشت: مدافعان حرم ثابت کردند که اگر در سال ۶۱ هجری قمری نیز بودند از امام حسین (ع) در کربلا دفاع می‌کردند، لذا این عزیزان همانند شهدای روز عاشورا مشمول عنایت و شفاعت حضرت زهرا (س) خواهند شد.

تولیت آستان قدس رضوی در این دیدار نقش برجسته خانواده معزز جانبازان را یادآور شد و تصریح کرد: سختی‌ها و رنج‌هایی که جانبازان سرافراز و خانواده آنان در پرستاری از ایشان متحمل می‌شوند، جایگاه و پاداش ممتازی نزد پروردگار متعال دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار