انصراف هیأت کویتی از نشستی در بحرین به دلیل حضور صهیونیست‌ها

انجمن جوانان حامی قدس کویت از انصراف هیأت آکادمیک کویتی از شرکت در کنفرانسی در دانشگاه دولتی رژیم آل خلیفه به دلیل حضور صهیونیست‌ها در آن خبر داد.
کد خبر: ۵۰۹۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷ - 05March 2022

انصراف هیئت کویتی از نشستی در بحرین به دلیل حضور صهیونیست‌ها

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از الخلیج آنلاین، یک هیئت آکادمیک کویتی از شرکت در کنفرانسی در دانشگاه دولتی بحرین به دلیل حضور هیئتی از رژیم صهیونیستی انصراف داد.

انجمن «جوانان حامی قدس» در کویت در توییتی اعلام کرد که این دانشگاه بحرینی در اطلاعیه‌ای از برگزاری این کنفرانس خبر داده بود، اما اشاره‌ای به حضور هیأت رژیم صهیونیستی در آن نکرده بود.

مصعب المطوع رئیس انجمن جوانان حامی قدس در کویت اعلام کرد: انصراف هیئت آکادمیک کویتی از شرکت در این کنفرانس بیانگر موضع رسمی کویت در مخالفت با هرگونه عادی‌سازی روابط با اشغالگران است.

المطوع تصریح کرد: اینگونه مواضع، به سلاح و اهرم فشاری علیه رژیم اشغالگر قدس تبدیل شده است.

وی گفت: موضع کویت در قبال قضیه فلسطین به عنوان یک قضیه اصلی و مرکزی و حمایت از ملت فلسطین هرگز تغییر نکرده و نخواهد کرد.

در همین راستا، طارق الشایع رئیس انجمن جهانی جوانان حامی قدس نیز تاکید کرد: انصراف از شرکت در چنین مراسم‌ها و کنفرانس‌هایی بیانگر اصول و ارزش‌هایی است که کویتی‌ها بر اساس آن تربیت شده‌اند.

وی عنوان کرد که اصرار کشور‌های عادی‌کننده روابط با رژیم صهیونیستی برای شرکت دادن آن در هر فعالیت و برنامه‌ای، صرفاً تلاشی برای بهبود وجهه این رژیم است که دستانش به خون ملت فلسطین آلوده است.

الشایع تاکید کرد: آنچه این رژیم‌ها انجام می‌دهند و میزبانی آن‌ها از قاتلان جتایتکار، جایی برای آزادگان جز ابراز موضع مخالف به جا نمی‌گذارد.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار