گروه‌های مقاومت فلسطین:

خون شهدای «جنین» پایمال نخواهد شد

گروه‌های مقاومت فلسطین در واکنش به شهادت ۲ فلسطینی در شهر جنین واقع در کرانه باختری، اعلام کردند: خون شهدای جنین پایمال نخواهد شد.
کد خبر: ۵۰۹۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷ - 01March 2022

خون شهدای «جنین» پایمال نخواهد شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از العهد، گروه‌های مقاومت فلسطین امروز (سه‌شنبه) در واکنش به شهادت ۲ جوان فلسطینی در شهر جنین واقع در کرانه باختری به دست نظامیان صهیونیست، بیانیه‌ای صادر کردند.

گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کردند که خون شهدای جنین پایمال نخواهد شد. خون این شهدا، عزم فلسطینیان برای تداوم نبرد و مبارزه علیه صهیونیست‌ها را راسخ‌تر می‌سازد.

این گروه‌ها در بیانیه خود همچنین خواستار فعال‌سازی گزینه مقاومت در کرانه باختری شده و افزودند: تنها راه مقابله با صهیونیست‌های جنایتکار و اشغالگر، توسل به گزینه مقاومت است و گزینه‌های دیگر نفعی ندارد.

نظامیان صهیونیست بامداد امروز (سه‌شنبه) به جنین در کرانه باختری یورش بردند. پس از یورش وحشیانه نظامیان صهیونیست به جنین در کرانه باختری درگیری‌های شدیدی میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها به وقوع پیوست. صهیونیست‌ها از گلوله‌های جنگی علیه فلسطینیان استفاده کردند.

منابع فلسطینی اعلام کردند که در جریان درگیری‌های مذکور ۲ جوان فلسطینی در اردوگاه جنین به شهادت رسیدند. یکی از این جوانان «عبدالله الحصری» نام داشت که پیشتر نیز در اسارت صهیونیست‌ها بوده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها