معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش:

دفاع از کشور یک مسئله حیاتی است

امیر سرتیپ فلاح گفت: اگر مسئله دفاع از کشور و ملت به صورت عاریتی و با تکیه بر توان خارج از کشور طرح‌ریزی و بنیان‌گذاری شود، اتفاقی که برای اوکراین افتاده برای هر کشوری خواهد افتاد. دفاع یک مسئله حیاتی و اساسی است که نباید در آن سهل‌انگاری شود.
کد خبر: ۵۰۹۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹ - 02March 2022

دفاع از کشور یک مسئله حیاتی و اساسی است که نباید در آن سهل‌انگاری شودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «عباس فلاح» معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز (چهارشنبه) در آیین تکریم و معارفه ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: اگر مسئله دفاع از کشور و ملت به صورت عاریتی و با تکیه بر توان خارج از کشور طرح‌ریزی و بنیان‌گذاری شود، اتفاقی که برای اوکراین افتاده برای هر کشوری خواهد افتاد. این کشور بر ناتو و آمریکا تکیه داشت که منجر شد امروز مورد تجاوز بیگانگان قرار گیرد. دفاع یک مسئله حیاتی و اساسی است که نباید در آن سهل‌انگاری شود.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، دست استکبار جهانی از منافعی که سال‌ها در ایران برای خود تعریف کرده بود کوتاه شد. استکبار جهانی بار‌ها سعی کرد نتایج انقلاب را به نفع خود تغییر دهد. در ابتدای پیروزی انقلاب ناآرامی‌هایی را در مناطق مختلف کشور ایجاد کرد تا انقلاب اسلامی را سرنگون کند، اما کشور ما بر همه این نا آرامی‌ها پیروز شد که ارتش در آن نقش بسزایی داشت. همچنین جنگ تحمیلی هم از جمله اقدامات استکبار جهانی در مقابل جمهوری اسلامی ایران بود.

بنابراین گزارش، با پیشنهاد امیر سرتیپ حیدری و با تصویب امیر سرلشکر موسوی، امیر سرتیپ دوم میهن‌دوست به‌عنوان فرمانده مرکز آموزش توپخانه و ارشد نظامی ارتش در منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری معرفی شد و از خدمات امیر سرتیپ آذرافروز ارشد نظامی سابق ارتش در منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار