نماینده مردم در مجلس:

منافع رژیم مافیایی آمریکا در ایجاد ناامنی است

سامه یح گفت: رژیم آمریکا یک رژیم مافیایی است که منافع خود را در ایجاد تفرقه و ایجاد ناامنی در میان کشور‌ها و ملت‌ها می‌بیند.
کد خبر: ۵۰۹۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳ - 02March 2022

منافع رژیم مافیایی آمریکا در ایجاد ناامنی است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «همایون سامه یح» نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: رژیم آمریکا، یک رژیم مافیایی است که منافع خود را در ایجاد ناامنی و اختلاف در میان ملت‌ها و کشور‌ها می‌بیند.

وی افزود: کارتل‌های سیاسی و اقتصادی در این کشور در تصمیم‌گیری‌های سیاسی تأثیر گذار هستند و حاکمان آمریکا برای فروش تسلیحات‌شان همواره به ناامنی‌ها در مناطق مختلف دامن زده و همواره به دنبال شعله‌ور کردن آتش جنگ هستند.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رژیم آمریکا همواره برای اینکه جاپایی در مناطق مختلف داشته باشد، به ایجاد درگیری‌ها دامن می‌زند و از این طریق زمینه را برای ورود خود فراهم می‌آورد تا ضمن فروش تسلیحات در حوزه مسائل سیاسی و دخالت در امور داخلی کشور‌های مختلف بپردازند.

سامه یح خاطرنشان کرد: امروز باید مقامات سیاسی کشور‌ها هوشیار باشند و فریب به وعده‌ها و قول‌های مقامات آمریکایی را نخورند و بدانند که آمریکا کشوری نیست که هدفش تامین منافع حتی سردمداران دیگر کشور‌ها باشد، چه رسد به ملت‌های آنها.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: کشور‌ها نباید ذخایر مادی خود را با تحریک مقامات آمریکایی صرف خرید تسلیحات از این کشور کنند و منابع خود را به جای خدمت به ملت‌شان با خرید سلاح از آمریکا هدر دهند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار