برگزاری مسابقات تنیس بزرگداشت شهید "مسعود محمدزاده" در همدان

رئیس هیئت تنیس استان همدان گفت: مسابقات تنیس بزرگداشت شهید "مسعود محمدزاده" با حضور 16 بانوی تنیس باز در همدان برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶ - 08August 2015

برگزاری مسابقات تنیس بزرگداشت شهید

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از همدان، سید عادل برقعی اظهار داشت: مسابقات قهرمانی بانوان همدان که از روز یکشنبه گذشته با شرکت 16 تنیس باز در باشگاه تنیس کوثر آغاز شده بود عصر روز پنجشنبه با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: با هماهنگی صورت گرفته از سوی هیات تنیس استان با اداره کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان همدان، این مسابقات با عنوان بزرگداشت بسیجی غواص شهید امیر مسعود محمدزاده نام گذاری و برگزار شد.

برقعی هم چنین یادآور شد: شهید محمد زاده از نیروهای گردان 154 لشگر 32 انصارالحسین همدان بود که در تاریخ 20 شهریور 65 در پد غربی جزیره مجنون به شهادت رسید.

رئیس هیئت تنیس استان تصریح کرد: پیکر تازه شناسایی شده ی شهید امیر مسعود محمد زاده پس از 30 سال به زادگاهش شهر همدان بازگشت و در روز پنج شنبه پانزدهم مردادماه بر روی دستان مردم دارالمومنین همدان تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در این رقابت ها نگار لک عنوان قهرمانی مسابقات را کسب نمود و مهرو میراسماعیلی در جایگاه دوم قرار گرفت و فاطمه دل زنده راد و مهدخت میراسماعیلی به طور مشترک سوم شدند.

گفتنی است نفرات برتر این مسابقات علاوه بر دریافت حکم قهرمانی و جوایز قهرمانی که از سوی هیات تنیس استان همدان اهداء گردید، در رنکینگ استانی نیز حائز کسب امتیاز شدند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار