رئیس جمهور لبنان:

امتیازی به رژیم صهیونیستی در مذاکرات ترسیم مرز‌های دریایی ندادیم

«عون» در سخنانی اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر اعطای امتیازاتی به رژیم صهیونیستی در جریان مذاکرات ترسیم مرز‌های دریایی را رد کرد.
کد خبر: ۵۰۸۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸ - 23February 2022

امتیازی به رژیم صهیونیستی در مذاکرات ترسیم مرز‌های دریایی ندادیمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المنار، «میشل عون» رئیس جمهور لبنان به برخی اخبار منتشر شده در رسانه‌ها مبنی بر اعطای امتیازاتی به رژیم صهیونیستی در مذاکرات ترسیم مرز‌های دریایی، واکنش نشان داد.

رئیس جمهور لبنان در این خصوص اظهار داشت: در جریان مذاکرات ترسیم مرز‌های دریایی هیچ امتیازی به رژیم صهیونیستی نداده‌ایم. اخبار منتشر شده در این خصوص صحت ندارند. لبنان از حقوق خود کوتاه نیامده است.

میشل عون با اشاره به اوضاع اقتصادی نامناسب لبنان نیز گفت: باید دانست که لبنان امروز از لحاظ اقتصادی با یک بحران دست و پنجه نرم می‌کند. دولت نمی‌تواند شهروندان لبنانی را به فقرا تبدیل کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به پرونده فساد اقتصادی «ریاض سلامه» رئیس بانک مرکزی لبنان اشاره کرد و گفت: سلامه باید نسبت به اقداماتی که انجام داده است، توضیح دهد. او باید بگوید که پول‌های دولت طی سال‌های گذشته کجا رفته است؟ من این پرونده را با جدیت دنبال می‌کنم.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها