پژوهشگران وفادار به ارزش‌های دفاع مقدس پیشتازان تولید قدرت نرم هستند

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پیام تبریک به «گلعلی بابایی» گفت: پژوهشگران وفادار به ارزش‌های به یادگار مانده از دفاع مقدسِ ملت ایران و شهدای گرانقدر، پیشتازان تولید قدرت نرم برای اهداف گام دوم انقلاب اسلامی در فضای جنگ روایت و تحریف هستند.
کد خبر: ۵۰۷۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳ - 20February 2022

پژوهشگران وفادار به ارزش‌های دفاع مقدس پیشتازان تولید قدرت نرم هستندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با صدور پیامی برگزیده شدن کتاب «کوهستان آتش» در دو رویداد مهم فرهنگی کشور، جشنواره جلال آل احمد و جشنواره انتخاب کتاب سال (پاسداران اهل قلم) تبریک گفت.

متن پیام تبریک مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ن وَ الْقَلَمِ وَ مَا یَسْطُرُونَ

استاد ارجمند و نویسنده گرامی، جناب آقای گلعلی بابایی،

سلام علیکم؛

بدون تردید نویسندگان متعهد، روایت‌گران امین و صادق در جهاد تبیین هستند. آن‌ها بی‌قرار در مدار رویداد‌های تاریخ مشعشع دفاع مقدس می‌کاوند تا جان‌های تشنه دانستن را سیراب و روایت دقیق، مستند و مستدل آن دوره پرحماسه را به سرانجام برسانند.

در این میان دلاورانی که دیروز در سنگر دفاع نظامی از ایران اسلامی و امروز در سنگر دفاع فرهنگی، به تبیین و ترویج ارزش‌های والای دفاع مقدس در حال تلاش هستند، اجری مضاعف خواهند داشت. پژوهشگران وفادار به ارزش‌های به یادگار مانده از دفاع مقدس ملت ایران و شهدای گرانقدر، طلایه‌داران تولید قدرت نرم برای اهداف گام دوم انقلاب اسلامی در فضای جنگ روایت و تحریف می‌باشند که همواره با مجاهدت خود وقایع درس‌آموز دفاع مقدس را با صداقت و معنویت در هم آمیخته‌اند تا آنچه عرضه می‌دارند ارزش خدایی به خود بگیرد.

تاریخ این مرز و بوم تا ابد مدیون شهیدان، ایثارگران و رزمندگانی است که در دوران دفاع مقدس جان خود را سخاوتمندانه در طبق اخلاص نهاده و عمیق‌ترین مفاهیم بشری یعنی ایثار، فداکاری و شهادت را برای نسل‌های آینده تعریف و تفسیر کردند.

بعد از دفاع مقدس نیز این تاریخ پربار وامدار پژوهشگران محترمی، چون جنابعالی است که با دقت نظر عالمانه و با بهره‌گیری از اسناد و منابع دست اول و زحمات شبانه‌روزی مجاهدانه به خلق آثار بدیع و ماندگار همت گماشته‌اید و بار‌ها افتخار تأیید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) را به آثار ارزشمند خود داشته‌اید و معظم‌ٌله با تقریظ بر برخی از آثار مانند کتاب‌های «همپای صاعقه» و «ضربت متقابل» بر تلاش‌های ماندگارتان مهر تائید زده‌اند.

بدینوسیله برگزیده شدن کتاب وزین «کوهستان آتش» تألیف جنابعالی و اثر مشترک مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس و نشر «۲۷ بعثت» را در دو رویداد مهم فرهنگی کشور یعنی جشنواره «جلال آل احمد» و جشنواره «انتخاب کتاب سال (پاسداران اهل قلم)» صمیمانه به شما که از رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت و از تلاشگران خوشنام، باسابقه و پرفروغ این عرصه هستید، تبریک عرض نموده و آرزومندیم تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) و زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله‌العالی) همواره موفق و پیروز بوده و با خلق آثار جدید و پربرکت سربلند باشید.

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار