فرماندار قم:

سردار «مهدوی‌نژاد» عمر خود را وقف دین و میهن کرد

فرماندار قم با صدور پیامی به‌مناسبت ارتحال شهادت‌گونه سردار مهدوی‌نژاد، اعلام کرد: این سردار عزیز از جمله مردانی بود که عمر خود را وقف خدمت به دین و میهن خویش کرده بود.
کد خبر: ۵۰۶۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲ - 17February 2022

سردار «مهدوی‌نژاد» عمر خود را وقف دین و میهن کردبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «مرتضی حیدری» فرماندار قم، با صدور پیامی، ارتحال شهادت‌گونه سردار جانباز «مهدی مهدوی‌نژاد» را تبریک و تسلیت گفت.

متن کامل پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا»

مردان خدا که عمر خود را وقف خدمت به دین و میهن کرده‌اند، همواره در دل، حسرت یاران رفته را می‌خورند و روز و شب را برای وصال به محبوب لحظه شماری می‌کنند.

شهید سرافراز سردار سرتیپ پاسدار مهدی مهدوی‌نژاد از آن جمله بود. مردی که لحظات نوجوانی خود را در کوران انقلاب و دوران جوانی را در خطوط مقدم دفاع مقدس سپری کرده بود و پس از جنگ نیز سلاح خدمت بر زمین ننهاد و در کسوت سبز پاسداری از هویت دینی و ملی در هر زمان و هر مکانی که حضورش لازم می‌شد، حاضر بود.

بی‌شک شهر مقدس قم خدمات این شهید بزرگوار را چه در دوران دفاع مقدس و در کنار شهیدان بزرگی همچون زین‌الدین و چه در زمانی که عنوان فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب (علیه السلام) را بر سینه داشت، فراموش نخواهد کرد.

شهید مهدوی‌نژاد از تمام مناصب دنیایی ردای خدمت در آستان کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (سلام‌الله علیها) را برای خود افتخاری بزرگ می‌شمرد و تا آخرین لحظاتی که بیماری به او امان داده بود، از این منصب جدا نشد.

ضایعه فقدان این فرزند جانباز میهن را به محضر بقیة‌الله الاعظم ارواحنا فداه، مقام معظم فرماندهی کل قوا، سبزپوشان سپاه امام علی بن ابی طالب (علیه السلام) و خانواده معزز و محترم آن شهید عزیز تبریک و تسلیت عرض نموده و از خدای متعال برای روح پر فتوحش علو درجات و برای بازماندگانش صبر و اجر مسالت دارم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار