نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

انقلاب اسلامی محدود به مرزهای جغرافیایی ایران نیست

حجت‌الاسلام «فلاحی» با اشاره به صدور انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی محدود به مرزهای جغرافیایی ایران نیست، چون هدف انقلاب اسلامی از نظر امام مسئله زمینه‌سازی ظهور است و وقتی می‌گویند ظهور یعنی باید این شرایط فراهم‌ شود.
کد خبر: ۵۰۵۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳ - 10February 2022

انقلاب اسلامی محدود به مرزهای جغرافیایی ایران نیستحجت‌الاسلام «احمدحسین فلاحی» نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: اگر بخواهیم در خصوص دهه فجر و دستاوردهای انقلاب سخن گوییم باید ابتدا به بیانیه گام دوم  رهبر معظم انقلاب اسلامی بپردازیم، چرا که در بخشی از این بیانیه به تشریح آغاز انقلاب اسلامی و شرایط کشور در آن برهه زمانی و اینکه چنین انقلابی در هیچ کجای دنیا سابقه نداشته و سپس به دستاوردهای انقلاب و در نهایت به این پرداخته که در گام دوم انقلاب چه اقداماتی باید انجام دهیم.

وی ادامه داد: در این بیانیه به این اشاره شده که گام اول با چه شرایطی شروع شده، کشور ایران در آن برهه از نظر علمی پایین‌ترین رتبه را در جهان داشت ولی امروز رتبه دورقمی در سطح جهان دارد. از لحاظ بهداشتی و پزشکی پزشکان ما از هند و پاکستان و بنگلادش می‌آمدند و امروز حتی با افزایش پزشک هم مواجه هستیم، از لحاظ امکانات عمرانی و زیرساخت‌ها کلاً ۵ شهر با گاز آشنایی داشتند؛ اما امروز اکثر روستاها گازدار شده‌اند و از امکانات عمرانی همچون آب و برق بهره‌مند هستند.

حجت‌الاسلام «فلاحی» افزود: سرانه مصرف سطح زندگی مردم با توجه به میزان فروش نفت آن زمان بسیار پایین بود به‌طوری که برخی از تحلیلگران غربی هم به این موضوع اذعان داشتند که با وجود فروش میزان بالای نفت، مردم ایران در سخت‌ترین شرایط زندگی می‌کنند و این باعث انقلاب شده است.

وی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی امروز در بحث استقلال نظامی جزو کشورهای اولی است و امروز برای اولین بار ارتش جمهوری اسلامی ایران آب‌های آزاد جهان را دور می‌زند و خودنمایی می‌کند و دارای قدرت نفوذ در منطقه هستیم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: رضاشاه خود بزرگ‌ترین اختلاس‌گر بود به‌طوری که به قدری زمین‌های مردم را مصادره می‌کرد که غربی‌ها می‌گفتند در ایران جانوری پیدا شده که فقط زمین می‌خورد. حداقل شاهان قاجار و صفوی با قدرت خودشان پای کار آمدند ولی نظام پهلوی با انگلیسی‌ها آمدند و با آمریکایی‌ها رفتند و حتی استقلال ماندن و رفتن را نداشتند.

وی با بیان اینکه در حکومت شاهنشاهی حاکمیت و حکمرانی در کشور وابسته و تحت سلطه آمریکا و انگلیس بود، گفت: کسانی که سعی در سیاه‌نمایی دستاوردهای انقلاب دارند، حداقل اسناد خاندان پهلوی را که افرادی همچون اسدالله علم بیان کرده‌اند مطالعه کنند و ببینند که وضعیت ایران را چطور بیان کردند.

حجت‌الاسلام «فلاحی» با اشاره به صدور انقلاب اسلامی، ابراز داشت: انقلاب اسلامی محدود به مرزهای جغرافیایی ایران نیست، چون هدف انقلاب اسلامی از نظر امام مسئله زمینه‌سازی ظهور است و وقتی می‌گویند ظهور یعنی باید این شرایط فراهم‌ شود.

وی ادامه داد: در روایات می‌گویند که امام مهدی (عج) در مکه ظهور و از شامات عبور می‌کند و به عراق می‌رود، پس  باید زمینه ظهور را در عربستان فراهم کنیم و با این حکومت وهابی نمی‌شود از طرفی هم قسمت اعظم شامات دست رژیم صهیونیستی است پس بنابراین اگر بخواهیم انقلاب را صادر کنیم باید زمینه نابودی رژیم صهیونیستی را فراهم کنیم، پس جمهوری اسلامی محو کردن رژیم صهيونيستی را در برنامه‌های خود دارد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی متذکر شد:  کسی نمی‌شود بگوید انقلابی است و این مسئله را نفهمد و همه این‌ها مقدمه صدور انقلاب اسلامی است و اگر می‌خواهیم انقلاب را صادر کنیم از عربستان تا سوریه و عراق که سیر حرکتی حضرت است باید زمینه را فراهم کنیم که زمینه صدور انقلاب حضور منطقه‌ای و آشنایی ملت‌ها است که باید این امر را دنبال کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار