فرمانده نیروی هوایی ارتش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس عنوان کرد؛

تسریع روند حرکت علمی «نهاجا» در دستیابی به تجهیزات روز

امیر سرتیپ واحدی گفت: نیروی هوایی برای اینکه بتواند به اهداف مورد نظر دست پیدا کند تا جایگاهش به‌عنوان نیرویی در تراز انقلاب اسلامی تثبیت شود، باید به سمت دانش‌محور شدن و علم روز حرکت کند.
کد خبر: ۵۰۵۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۴ - 23February 2022

نیروی هواییامیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، اظهار داشت: نیروی هوایی مورد توجه ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی است و ما نیز همواره بر سر عهد و میثاق خود با آرمان‌های امامین انقلاب اسلامی هستیم.

وی با بیان اینکه نیروی هوایی در دوران انقلاب باعث تسریع روند پیروزی انقلاب اسلامی شد، افزود: افتخار امروز ما این است که سرباز ولایت در نیروی الهی هوایی هستیم و در نظام اسلامی خدمت می‌کنیم.

فرمانده نهاجا با اشاره به اهمیت بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی و پیشرفت در حوزه بومی‌سازی تجهیزات، گفت: نیروی هوایی برای اینکه بتواند به اهداف مورد نظر دست پیدا کند تا جایگاهش به‌عنوان نیرویی در تراز انقلاب اسلامی تثبیت شود، باید به سمت دانش‌محور شدن و علم روز حرکت کند و حرکتی علمی خود را شتاب بخشد.

امیر واحدی خاطرنشان کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت جوانان و نخبگان نهاجا می‌توان به اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در سطح این نیرو دست یافت.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار