فرمانده نهاجا تأکید کرد؛

حمایت نیروی هوایی از نخبگان و مبتکران

امیر سرتیپ واحدی گفت: یکی از مطالبات مقام معظم رهبری توجه جدی و ساماندهی نخبگان به‌ویژه نخبگان سرباز است که در این زمینه باید نخبگان و مبتکران را شناسایی و به جامعه معرفی کرد.
کد خبر: ۵۰۸۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸ - 27February 2022

امیر سرتیپ واحدیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع فرماندهان پایگاه هوایی شهید لشگری الزامات جهاد تبیین و عملکرد این نیرو در این عرصه را تشریح کرد.

وی اظهار داشت: وظیفه همه ما این است که در کنار عقیدتی سیاسی در میدان جهاد فرهنگی تلاش کنیم و تمام سعی و تلاش خود را در زمینه‌های فرهنگی و معارفی به کار بگیریم؛ چرا که مجاهدت و سربازی در جهاد فرهنگی از وظایف اصلی ما است.

امیر واحدی در ادامه با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری به مهم و اثرگذار بودن برخورد خوب فرماندهان با کارکنان زیرمجموعه تصریح کرد: اگر صداقت و محبت بین فرماندهان و کارکنان حاکم باشد، اقدامات، بسیار مؤثر و موفقیت‌آمیز خواهد بود. این امر باید سرلوحه کار همه مسئولان و فرماندهان قرار گیرد تا در محیطی کاملاً صمیمی و با تکیه بر همکاری‌ها و هم‌افزایی‌ها بتوانیم وظایف محوله را به خوبی انجام دهیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: یکی از مطالبات مقام معظم رهبری توجه جدی و ساماندهی نخبگان به‌ویژه نخبگان سرباز است که در این زمینه باید نخبگان و مبتکران را شناسایی و به جامعه معرفی کرد تا علاوه بر ارتقای دانش بومی و حمایت از نخبگان، موجبات دلگرمی خانواده‌ها نیز فراهم شود.

امیر واحدی ضمن تأکید مجدد بر اهمیت مقوله نیروی انسانی گفت: کارکنان، موتور محرکه هر سازمانی هستند که می‌توانند موجب ارتقاء و رشد آن سازمان شوند و اهمیت و حفظ شأن آن‌ها جزو واجبات است.

فرمانده نهاجا با اشاره به فرهنگ‌سازی در بین کارکنان خاطرنشان کرد: باید در هر مجموعه‌ای، احساس مسئولیت در قبال حفظ اموال و امکانات بیت‌المال و سازمان را در بین کارکنان فرهنگ‌سازی و نهادینه کنیم.

حجت‌الاسلام «سید احمد قاضی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی نیز با اشاره به ابعاد امانتداری، تعهد اهل ایمان و مسئولیت‌های سازمانی نظام جمهوری اسلامی، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان امانت الهی در دست ماست که فرمانده معظم کل قوا به‌طور علنی فرمان و حکم جهاد در عرصه تبیین حقایق و دستاورد‌های ارزشمند نظام و انقلاب و نیز باطل کردن شبهه‌افکنی‌های فتنه‌انگیزان و دشمنان را صادر کرده است و ما باید صدق، تعهد و ولایتمداری خود را با جدیت در جهاد تبیین نشان دهیم.

وی افزود: مخاطب حکم جهاد تبیین، همه ملت هستند و این وظیفه همگانی است، با توجه به اینکه نیروی هوایی در همه عرصه‌ها جزو اولین‌ها و پیشگام است در این زمینه نیز باید در رأس کار قرار گیرد و برای اثربخشی نقش و وظیفه خود، شبانه‌روزی و جدی پای کار باشیم.

حجت‌الاسلام قاضی تأکید کرد: ما باید امانتدار خوبی برای شهدا باشیم؛ زیرا امروز دشمنان به‌طور شبانه‌روزی و با برنامه‌ریزی هدفمند، مردم و خانواده‌ها را با انواع ترفند‌های رسانه‌ای و شبهه‌افکنی تهدید می‌کنند. نیروی هوایی اگر الهی و قرآنی باقی بماند، قطعاً هیچ هجمه رسانه‌ای و فرهنگی دشمن نمی‌تواند آن را مورد ستیز و تهدید خود قرار دهد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار